• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bestand gemixt..

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaccovdW

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2011
Berichten
10
In een excel bestand heb ik diverse kolommen met adresgegevens..

Naam, adres, telefoonnummers, e.d.

Nu heb ik, door mijn eigen stommiteit, de namen van de bedrijven en de straatadressen op alafabetische volgorde gezet... Maar de telefoonnummers bleven op dezelfde plek staan (die waren niet geselecteerd bij de gegevens filteren..)

Ik kan het niet meer terughalen omdat ik het daarna al opgeslagen heb (ik had toen nog niet gezien dat het verkeerd was gegaan).
Het zijn echter allemaal formules, die de naam, straat, telefoonnummer e.d. uit een ander blad halen.

Is er een manier om deze weer goed te krijgen, zonder het blad opnieuw te maken?

Alvast bedankt!
 
Ik zou zeggen een zoekfunctie op naam naar het andere bestand en vervolgens de bijbehorende telefoonnummer als resultaat geven.
Vervolgens de verwijzing naar het andere bestand verwijderen zodat je niet steeds de melding krijgt om de koppelingen bij te werken.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Als je Windows7 (Vista misschien ook) hebt kun je terug naar een vorige versie van een bestand door er met je rechtermuisknop op te klikken >> eigenschappen en vervolgens tabblad vorige versies te kiezen. (Shadow copies)

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan