bestand geupload maar niet gepakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

henri2500

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Hey

Ik wil een bestand of de ftp vernieuwen, als ik dit gedaan heb, blijft hij online toch het oude bestand steeds oppakken. Ik heb al vanalles geprobeerd maar het lukt niet.

Dit is ook zo als ik een pagina vernieuwd heb moet ik altijd eerst op F5 drukken, voordat de wijziging doorgevoerd wordt. Hoe kan ik dit oplossen?

Gr Henri

Laatst bewerkt:
Dit is niet op te lossen.
Met F5 ververs je het scherm, zodat de door jou zojuist geuploade pagina's vernieuwd zijn.

Heb je wel het juiste bestand geupload? En roep je ook wel het juiste bestand aan?

Wanneer jij een bestand al op de server hebt staan en je hebt daar een nieuwe versie van dan krijg je de melding of je het bestaande bestand wilt overschrijven. Heb je die ook gekregen?

Je probleem met F5 snap ik niet, je denk toch niet dat iedereen moet F5-en willen ze die pagina kunnen zien? Het komt alleen omdat jouw browser nog de oude versie laat zien en bij een F5 haalt hij opnieuw het bestand van de server. Als die dus anders is krijg je andere inhoud en zo niet blijf je naar dezelfde pagina staren.

Hey

Owkey, maar mensen die dus gewoon de website bekijken hoeven dit niet te doen. En als ik mijn browser opnieuw opstart moet hij ook de nieuwe weergeven?

Gr Henri

Al jij het juiste bestand hebt geupload en ook in je browser naar dat bestand gaat dan hoor je hem daar te zien net zoals jij hem lokaal op je computer ziet (dubbelklikken op het bestand)

Klopt, thuis doet hij het nu wel, maar op school niet, heeft dat weer met netwerken te maken ofzo:rolleyes:?

Gr Henri

Naar wat upload je hem dan? Toch wel naar een locatie waar je op school ook toegang tot hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan