• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bestand gewist

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk48

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Onlangs heb ik een Excel bestand gewist. Nu heb ik daar spijt van en probeer het terug te halen. Met Restoration lukt het mij het bestand weer tevoorschijn te toveren, maar Excel weet er geen raad mee. Waarschijnlijk is het bestand toch onherstelbaar beschadigd, of weet iemand nog een andere mogelijkheid?????

Met Excel Repair lukt het niet. Ook Excelfix zegt dat het bestand niet kan worden hersteld. :(

Je hebt me weer hoop gegeven! Eigenlijk had ik me er al mee verzoend dat het bestand niet meer te gebruiken zou zijn. Het is niet zo maar beschadigd, maar een tijd geleden gewist en daarna is er van alles gebeurd op de harde schijf. Wat blijft er dan van zo'n bestand over?
Een aantal mogelijkheden in je verwijzing had ik al geprobeerd. Helaas zonder resultaat. Er staan er ook nog enkele in die ik nog ga proberen, zoals openen in OpenOffice. In ieder geval dank voor de hulp.
Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan