Bestand gezocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Is hier iemand die het bestand c:\windows\system32\config\system van een Windows XP, NL, SP II kan uploaden voor mij?

Crash en Xp-PC.
Dat is inderdaad een register bestand, zoals Lange Pier al aangeeft.
Als je die gaat kopieren, werkt je windows versie echt niet meer.

Wat je kunt doen, is de bijlage volgen, en dan alleen het bestand systeem verwijderen en kopieren.
De andere delete en copy opdrachten dus overslaan.

Laatst bewerkt:
Ach, je kunt hem toch niet kopieëren uit een werkende XP installatie.:)

Inmiddels (na veel pijn en moeite) opgelost. Zoals ter verwachten klopte geen enkele online handleiding 100% en moest ik zelf weer het nodige denk en pruts-werk toepassen.

Ach, je kunt hem toch niet kopieëren uit een werkende XP installatie.:)

Even persoonlijk aan jou LP: sorry voor mijn antwoord. Ik baalde van de error en was geïrriteerd. Zonder goed gekeken te hebben welke link je nu eigenlijk gaf, gaf ik reply. Excuus. Ik waardeer je help :). Mede jouw link heeft tot de oplossing geleid.

Heb inmioddels mijn (oude en buffy die nodig aan een format toe is) installatie terug. Thanks :).

Odd.. Na dit geintje is mijn FireFox van slag. Mijn profiel is gereset naar een situatie alsof het net geïnstalleerd is. ALLES weg, settings, skins, bookmarks...
Het is het enige profiel dat er is?

Zeker Bookmarks van te voren niet gesaved?zo ja kan je die zo terug zetten.

De rest zal je weer moeten installeren.Helaas

Ikzelf zet de linken ernaar altijd in een Kladblok bestand .

Heb je de favorieten van FireFox ook niet meer?
Er wordt telkens een backup van gemaakt.
Die zou je kunnen importeren.
C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\6qmc66n4.default\bookmarkbackups

Bedankt voor de terechte excusses:) , nu heb je een deel van register ook vervangen, je ntuser.dat in je profielmap, waar ook een kopie in de snapshot staat, t.w. _REGISTRY_USER_NTUSER_S-1-5-21-1229272821-1035525444-725345543-1003, b.v., die nummers hoeven niet te kloppen, wel is het bestand de grootste, als je een gebruiker was, die er het meest op werkte, deze kopieëren en renamen naar ntuser.dat zou dat op moeten lossen.

Ook het software deel is denkelijk teruggezet naar de installatiedatum, klopt dat?

Overigens weet ik niet, welk denk en prutswerk je hebt toegepast, het is immers vrij simpel, het register staat op 1 plaats, en de reserves ook, in die snapshot onder system volume information, en de installatie reserve ook, in de repairmap.

Ik snap zo weinig van wat je allemaal zegt :confused:.. Ik heb alle registerbestanden terug gezet, en dit ging niet op de methode die MS beschreven had. Toen ik dat deed was er nog niets opgelost namelijk.

Wat wil je nou dat ik met ntuser ga doen?

Heb je de favorieten van FireFox ook niet meer?
Er wordt telkens een backup van gemaakt.
Die zou je kunnen importeren.
C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\6qmc66n4.default\bookmarkbackups
Nee.

Het spijt me maar ik heb nog geen flauw idee wat je bedoelt...

Met behulp van, en een kleine aanpassing op, de handleiding van MS heb ik alles hersteld. Echter: ik ondervind nog allerlei problemen.

Ik stel voor deze thread te staken (info) om te voorkomen dat we van beiden kanten er tijd en moeite instoppen die later voor niets blijkt te zijn.

Nogmaals bedankt voor de geboden hulp. Ik kan nu (af en toe) weer in Windows in ieder geval dus ik ga ik voor de zekerheid maar files backuppen.

Geen interesse om iets te leren.

Waar slaat dit op?
Jouw verhalen zijn voor mij abracadabra, lange brij van tekst zonder punt of hoofdletter. Ik wil mijzelf MAAR OOK JOU de tijd en moeite besparen als het erop uit draait dat ik toch ga formatteren. Zonde van het werk.
Of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan