Bestand herstellen na 'prullenbak leegmaken'

Status
Niet open voor verdere reacties.

duuren1974

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Ik ben een bestand kwijt (een Pinnacle Studio 10 project). Ik vermoed dat ik hem per ongeluk heb weggegooid. Intussen heb ik mijn prullenbak al leeggemaakt. :confused:

Bestaat er een mogelijkheid om dit bestand terug te vinden?

Ik zou er heel erg mee geholpen zijn!

http://www.recuva.com/

Het programma is nog beta, maar naar verluid heel goed en gratis. Het kan bestanden dat van die Harde Schijf gewist zijn terughalen. Dit kan echter alleen als het bestand nog niet te lang verwijderd is, want dan bestaat de kans dat het reeds overschreven is.

Ook dit programma kon het bestand niet terugvinden. Ik vind het ongelofelijk. Alleen dit ene bestand is kwijt. Maar dat is dan wel een Pinnacle Project (trouwdag vrienden) waar al zo'n 10 avonden werk in heeft gezeten. Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.:( :( :(

Heb je je schrijf helemaal laten scannen? En weet je wel zeker dat je hem verwijderd hebt? Gebruik anders eens de zoekfunctie

Misschien heb je hier ook nog iets aan.
Hopelijk zijn de bestanden nog niet overschreven, die kans is namelijk wel erg groot.

Helaas heb ik niets meer terug kunnen vinden. Dergelijke bestanden (Studio projecten) zijn heel werg groot. Waarschijnlijk zijn ze def. verloren gegaan doordat er in de tussentijd weer nieuwe bestanden overheen gezet zijn.

Aangeboden programma's werkte op zich verder wel. Ik kwam bestanden tegen die ik al een hele tijd geleden had gewist van mijn PC.

In ieder geval bedankt! :thumb:

Hallo allemaal

Ik heb een vraagje over dit proggama http://www.recuva.com/

Ik heb gisteren wat gedownload (muziek) en perongeluk weg gegooit en daarna weer wat weg gegooid een film en prullebak leeg gemaakt ik kan het wat ik dus zoek niet terug vinden ik heb van een andere schijf muziek weg gegooid en dat kan ik wel terug vinden van de E schijf en de muziek wat ik van de C schijf heb verwijderd kan ik niet terug vinden

Alvast bedankt voor de hulp

Greets VortexNL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan