Hoi,
Ik heb een map op mijn pc (met windows xp) waar veel bestanden in staan.
Ik wil een overzicht/index van al deze bestanden in excel zien te krijgen.
Het gaat om een map met epub bestanden.
Ik heb al geprobeerd dmv alle bestanden te selecteren en dan te copieeren in een excelsheet maar dat was te simpel gedacht merkte ik wel.
Iemand enig idee hoe ik dit aan moet pakken?
Alle bestanden 1 voor 1 intikken zie ik niet zitten, dat is een behoorlijke klus.
Groetjes,
pat69
Ik heb een map op mijn pc (met windows xp) waar veel bestanden in staan.
Ik wil een overzicht/index van al deze bestanden in excel zien te krijgen.
Het gaat om een map met epub bestanden.
Ik heb al geprobeerd dmv alle bestanden te selecteren en dan te copieeren in een excelsheet maar dat was te simpel gedacht merkte ik wel.
Iemand enig idee hoe ik dit aan moet pakken?
Alle bestanden 1 voor 1 intikken zie ik niet zitten, dat is een behoorlijke klus.
Groetjes,
pat69