• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestand kan geen vorige versies meer vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

KoningBartt

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2012
Ik heb een groot probleem.

Een bestand, waar ik de afgelopen maanden uren (lees, dagen) werk in heb gestopt, gaf bij het openen een foutmelding.
Hier ben ik iets te snel in geweest door op OK te drukken, maar na het heropenen kreeg ik een melding dat er enkele dingen verwijderd waren.
Dit bleken achteraf enkele tabbladen te zijn.

Nu wil ik een oude versie van het bestand (voor de foutmeldingen) terug zetten maar kan ik deze nergens meer vinden.
Als ik namelijk in het bestand -> info -> versiegeschiedenis kijk staat er niets in
Ook als ik rechtermuisknop op het bestand -> eigenschappen -> vorige versies staat er niets in.

Wie oh wie kan mij helpen dit bestand terug te vinden? Het heeft heel veel waarde voor mij en gaat me maanden kosten om dit opnieuw te maken.

Dat “vorige versie” verhaal moet je wel ooit hebben aangezet en ingeregeld.
Volgens mij staat dit in windows 10/11 niet standaard aan.
Heb je écht niet ooit een backup gemaakt?

Er is een kleine kans dat je in de map C:\Users\JouwUsername\AppData\Roaming\Microsoft\Excel nog iets kunt terugvinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan