bestand kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
293
Ik ben nu voor de tweede keer een bepaald bestand kwijt. Het gaat om een Word document en heel toevalig had dit document hetzelfde onderwerp als het vorige. Of is het geen toeval geweest. Ongeveer anderhalve week geleden kwam ik erachter dat het eerste document niet meer te vinden was, toen ben ik opnieuw begonnen.

Vandaag ben ik erachter gekomen dat ook het nieuwe document weg is. Hoe is dit in Godsnaam mogelijk. Ik ben niet bepaald een nieuweling op de computer en schaam me vreselijk dat me dit overkomt.

Ik durf niet weer opnieuw te beginnen. Het is toch heel vreemd dat alles terug te vinden is, maar dat ene document nu alweer voor de tweede keer gewoon helemaal weg is.

Ik heb gezocht via Start (USB), gewoon in de linker kolom, maar ook bij 'Alle resultaten weergeven' en via de laatst gewijzigde bestanden. Bij 'Onlangs geopende items' was het al weg, daarvoor doe ik teveel verschillende dingen.

Andere ideeën?
 
staat er mischien een link of of een plaatje of iets dergelijks in dat een antivirus programma als gevaar zou kunnen zien en in quarantaine zet?
 
Er staan geen linken in en alleen afbeeldingen die ik zelf heb gemaakt. Kunnen die ook een probleem zijn? Het zijn afbeeldingen om uit te leggen hoe het werkt met een USB stick, gemaakt in Paint Shop Pro met een soort PrintScreen. Lijkt me allemaal zonder gevaren.
 
Gevonden!!!

Ik had gezocht in het zoekvak van het Startmenu, maar niet via Zoeken en geavanceerd zoeken. Dat heeft me de oplossing gebracht. Het is vreemd omdat het woord USB in de titel staat en ik dat ook had ingetypt in het zoekvak.

Ondertussen ben ik echt blij dat het terug is. Bedankt voor het meedenken en tot een volgende keer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan