bestand laden in sharing wmp11

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonnowagt

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Hallo,

Ik heb muziek gedeeld middels WMP 11 met mijn BD speler. Dit lukt prima. Ik voeg via Mediabibliotheek----- aan mediabibliothee toevoegen een map toe. Dit lukt prima de mp3 verschijnen keurig op de BD via de Tv. Er is echter geen opties om alleen een bestand toetevoegen aan de mediabibliotheek. Ik dacht dit te kunnen oplossen door gewoon dat bestand via drag en drop toe tevoegen aan de mediabibilotheek wat ook gelukt en in de bibilotheek komen te staan.
Het probleem echter is dat de gesleepte bestanden dan niet verschijnen op de BD speler. Heeft u hiervoor een oplossing?

Lezen wat er in de help-informatie staat doet wonderen:
Als u een bestand in uw mediabibliotheek wilt delen, moet het oorspronkelijke bestand zijn opgeslagen in een van uw automatisch gecontroleerde mappen

Tijs.

Nou dat is geen fijne opmerking want dat is nergens in de help functie gevonden. Ik heb hier al heel veel gegooled naar. Een enkel bestand slepen gaat gemakkelijk maar verschijnt niet op de BD speler dat is voor alle duidelijkheid mijn Bluerayspeler verbonden met de televisie.

Als je in WMPlayer kiest voor Extra -> Opties -> tabblad Mediabibliotheek -> Delen configureren...
[en daar zul je ooit wel geweest moeten zijn, want Delen staat niet standaard aan] dan zie je daar een link staan naar Meer informatie over online delen
Je komt dan automatisch in Help -> Media delen -> Media delen in een netwerk.
Daar staat het gewoon in, onder "Wat kan ik delen?"

"Don't blame the messenger", want ik heb gewoon (zoals ik al zei) uit de Help geciteerd. Dat er op Google niets over te vinden is zal wel zijn dat men op Internet wél de voorwaarden voor Delen heeft gevonden en geïnterpreteerd.

En het zal je uit het citaat uit mijn vorige posting duidelijk zijn dat je niet een 'los' bestand met je BD speler kunt delen, ook al verschijnt die wel in jouw mediabibliotheek, want er zijn (map-)voorwaarden aan het delen. Lees het citaat nog eens na.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik had dat allemaal al doorgelezen. Dat is ook helemaal geen probleem. Mijn vraag staat daar ook niet bij. Mijn vraag is slechts. Ik kan wel een hele map op de BD speler via invoegen maar als ik de map of bestand sleep lukt komt het keurig in de bibliotheek maar wordt niet zichtbaar op de BD

En staat dat af te spelen bestand wel in een van uw automatisch gecontroleerde mappen? Oftewel de mappen die worden opgesomd onder Extra -> opties -> Mediabibliotheek -> In mappen zoeken... -> klikken op knop Geavanceerde opties
Waar daar hamer ik al op vanaf mijn eerste posting...

Tijs.

Ik heb op de schijf staan:

MUziek:
ABBA
liedje 1
liedje 2 enz.
Elton Jon
BZN
enz.

Vanuit ABBA sleep ik vervolgens 1 liedje naar de bibliotheek omdat ik de hele map niet in de bibliotheek wil.
Vervolgens kijk ik op de BS speler en zie het liedje niet

Als ik de hele map ABBA via mediabibliotheek----.> aan mediabibliotheek toevoegen krijg ik deze wel allemaal op de BD spler te zien

Je kunt geen bestanden 'los' delen, dus die (op de BD speler af te spelen) bestanden moeten in de mappen staan die automatisch door Windows Media Player worden 'gevolgd' op veranderingen/toevoegingen/verwijderingen.
Die dwingende beperking had ik direct al aangegeven in mijn eerste posting.

Als je vraag hiermee is beantwoord, graag de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Hoi,

Gezien de aard van dit topic sluit ik hem even voor overleg .

Bij deze is de topic weer geopend

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan