Ik ben een formulier aan het maken met "bestand laden" erin zodat iemand aan mij een foto kan opsturen. Nu heb ik op de site van Microsoft gevonden hoe dat precies moet (http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;299931), maar nu loop ik vast op het moment dat ik de eigenschappen van de map "Upload" moet veranderen (stap 22). Ik moet selectievakjes inschakelen, maar............ ze zijn lichtgrijs, dus dat lukt niet!
Nu vraag ik me dus af of het iets te maken heeft met de volgende vereisten welke nodig zijn (staat bovenaan de beschrijving):
• Microsoft Windows 2000 Server, Microsoft Windows 2000 Advanced Server of Microsoft Windows NT 4.0 Server - IK WERK MET WINDOWS XP
• Microsoft Internet Information Services (IIS) 4.0 of 5.0 - ?????????
• Microsoft FrontPage 2002 - IK WERK MET FRONTPAGE 2003
• Microsoft FrontPage 2002-serverextensies op de webserver - ???????????
• Microsoft Data Access Components (MDAC) 2.1 of later - ??????????
Kan iemand mij hierbij helpen of weet iemand een andere oplossing voor "bestand laden".
Nu vraag ik me dus af of het iets te maken heeft met de volgende vereisten welke nodig zijn (staat bovenaan de beschrijving):
• Microsoft Windows 2000 Server, Microsoft Windows 2000 Advanced Server of Microsoft Windows NT 4.0 Server - IK WERK MET WINDOWS XP
• Microsoft Internet Information Services (IIS) 4.0 of 5.0 - ?????????
• Microsoft FrontPage 2002 - IK WERK MET FRONTPAGE 2003
• Microsoft FrontPage 2002-serverextensies op de webserver - ???????????
• Microsoft Data Access Components (MDAC) 2.1 of later - ??????????
Kan iemand mij hierbij helpen of weet iemand een andere oplossing voor "bestand laden".