• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bestand maken in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

dafke04

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2011
Ik zou graag iets binnen excel willen maken waarin ik mijn personeelsbestand bij kan houden. Ik heb wel een soortgelijk voorbeeld hoe ik het zou willen maar deze is vergrendeld en kan ik dus niet bijschaven naar zoals ik het wil. Dus hopelijk wil iemand mij helpen.

Ik zal mijn best doen om het zo goed mogelijk uit te leggen.
Ik zou graag zien dat er op het eerste blad alle personeelsleden te zien zijn welke werkzaam zijn. Omdat er eigen mensen zijn en inhuurkrachten van drie verschillende bedrijven zouden deze uitgesplitst moeten worden op de eerste pagina. Dus een kopje personeelsbestand. Daaronder de koppen Eigen, Inhuur 1, Inhuur 2, Inhuur 3 en vervolgende namen hieronder. Als de namen hieronder staat dan zou ik graag willen dat ik bij het klikken op de naam kan doorspringen naar een apart blad waarin een soort persoonlijk dossier wordt gemaakt. Dus daarop moet de volledige personalia ingevuld kunnen worden. Ook moet er een mogelijkheid zijn om een datum van het verlopen van een pas ingevoerd kunnen worden. (zou mooi zijn als deze bij verlopen rood kan kleuren op het eerste blad). En als laatste zou er ruimte moeten zijn voor opmerkingen.

Ik heb hier geen kaas van gegeten om zoiets in elkaar te zetten. Zoals gezegd heb ik wel een voorbeeld van hoe ik het ongeveer zou willen zien maar kan dat hier niet opzetten. Als iemand hier zin en tijd voor heeft om mij wegwijs te maken heel erg graag. Mail me dan ff als je het bestand wil hebben als voorbeeld indien de omschrijving hierboven niet duidelijk is.

alvast bedankt voor jullie moeite

dafke04,
Ik zou graag zien dat er op het eerste blad alle personeelsleden te zien zijn welke werkzaam zijn. Omdat er eigen mensen zijn en inhuurkrachten van drie verschillende bedrijven zouden deze uitgesplitst moeten worden op de eerste pagina. Dus een kopje personeelsbestand. Daaronder de koppen Eigen, Inhuur 1, Inhuur 2, Inhuur 3 en vervolgende namen hieronder.
en
een apart blad waarin een soort persoonlijk dossier wordt gemaakt. Dus daarop moet de volledige personalia ingevuld kunnen worden.

Als je dit nu eens in een voorbeeldje zet, met fake gegevens. Dan hoeven de helpers niet te gaan knutselen, met als resultaat.......nee, maar zo bedoel ik het niet.

dafke04,

Ik heb wel een soortgelijk voorbeeld hoe ik het zou willen maar deze is vergrendeld en kan ik dus niet bijschaven naar zoals ik het wil.
Als het een blad beveiliging is wil ik hem er wel voor je afhalen.

ik wil het voorbeeld wel mailen. Naar wie (of welk mailadres) kan ik het versturen ?

dat gaat me niet lukken inderdaad..... en daarnaast is het niet handig omdat er allemaal persoonlijke gegevens instaan.

mijn mail is

mod edit: email verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat het bestand vergrendeld is, is niet voor niets. Mijn advies is dan ook om de maker van dat bestand te benaderen en te vragen of je het mag gebruiken. Deze topic gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan