Bestand met opslaan met velden uit bestand (macro)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wordt dan:
Code:
ActiveWorkbook.SaveAs Range("C15").Value & Range("H9").Value & Range("H8").Value & ".xlsm", FileFormat:=52

Laatst bewerkt:
Ik doe iets fout.
Verzamelfactuur is een vaste tekst, dus die is voor ingevuld, de rest heb ik erachter geplakt.

Hier vaste tekst die werkt

Facturatie" & Range("A1").Value & "" & Format(Range("B1"), "MM-YYYY") & "\Verzamelfactuur Afdeling CRE Juli_2016.xlsx" _

Nu met toegewezen cellen, wordt ie rood en werkt niet

Facturatie" & Range("A1").Value & "" & Format(Range("B1"), "MM-YYYY") & "\Verzamelfactuur & Range("H9").Value & Range("H8").Value & ".xlsm" _

Dat is ook niet de regel die ik plaatste. Er staat een variabele met de naam Facturatie voor met een " er aan vast en er staat een _ achter.
Niet zo vreemd dat VBA daarover klaagt door hem rood te maken.

Verder heeft dit:
& ""
totaal geen nut.

Ook andere " tekens staan totaal verkeerd.

Ik denk dat je dit bedoeld:
Code:
    "Facturatie" & _
    Range("A1").Value & _
    Format(Range("B1"), "MM-YYYY") & _
    "\Verzamelfactuur " & _
    Range("H9").Value & _
    Range("H8").Value & ".xlsm", _
    FileFormat:=52

Laatst bewerkt:
Ja, klopt het laatste doet wat ik bedoel. Zou er nog een spatie kunnen tussen Range value H9 & H8?

Als dit bestand is opgeslagen moet het bestand ook worden opgeslagen in pdf, kan ik dan dezelfde waardes invullen en dan xlsm vervangen door pdf?
Verzamelfactuur " & _
Range("H9").Value & _
Range("H8").Value & ".pdf", _

Ja, klopt het laatste doet wat ik bedoel. Zou er nog een spatie kunnen tussen Range value H9 & H8?
Tuurlijk, die kan je er op dezelfde manier tussenvoegen.

Als dit bestand is opgeslagen moet het bestand ook worden opgeslagen in pdf, kan ik dan dezelfde waardes invullen en dan xlsm vervangen door pdf?
Verzamelfactuur " & _
Range("H9").Value & _
Range("H8").Value & ".pdf", _
Nee, dat gaat niet zomaar, dat moet op een andere manier.
Plaats je document eens. want zo blijven we heen en weer berichten.

Ok.
Hoe je moet opslaan als PDF heb je al onderin Module3 staan.

Pdf tekst is alleen vaste tekst nu. die veranderd per maand. Ik kan het natuurlijk op handmatig aanpassen, maar ik dacht misschien kan het in de macro.
Kan ik nog een spatie plaatsen bij het opslaan tussen H9 & H8?

Wat je met vaste tekst bedoeld weet ik zo niet. Het opslaan als PDF van een Excel document werkt op precies dezelfde manier.
De spatie:
H9 & " " & H8?

Laatst bewerkt:
Graag gedaan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan