bestand niet verwijderbaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter fab4
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fab4

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Dag,

ik heb momenteel een bestand op mijn bureaublad staan dat ik niet meer kan verwijderen.
Het bestand heeft geen extensie en is 0bytes groot. Als ik er op klik en kies voor verwijderen, krijg ik melding dat het bestand niet gevonden kan worden. Dezelfde melding krijg ik als ik het via het dos venster probeer te verwijden.
Ik probeerde al Delete Doctor, maar ook dit blijkt niet te werken.

Misschien niet onbelangrijk: Het bestandje is er gekomen toen ik een bestand aan het downloaden was van het WWW met FireFox en de verbinding verbroken werd.

Probeer het eens in de veilige modus.

Neen, ook in veilige modus vindt hij het item niet en vraagt hij mij de locatie te controleren.

Letterlijk:
"Kan dit item niet vinden
Dit item bevindt zich niet langer in C:\Gebruikers\Fabien\Bureaublad.
Controleer de locatie van het item en probeer het opnieuw"

Dag,

ik heb momenteel een bestand op mijn bureaublad staan dat ik niet meer kan verwijderen.
Het bestand heeft geen extensie en is 0bytes groot. Als ik er op klik en kies voor verwijderen, krijg ik melding dat het bestand niet gevonden kan worden. Dezelfde melding krijg ik als ik het via het dos venster probeer te verwijden.
Ik probeerde al Delete Doctor, maar ook dit blijkt niet te werken.

Misschien niet onbelangrijk: Het bestandje is er gekomen toen ik een bestand aan het downloaden was van het WWW met FireFox en de verbinding verbroken werd.

* Ik heb een txt-bestand gemaakt met de zelfde naam als het bestand dat ik niet kon verwijderen.
* de extensie in de naam verwijderd. Zodat er 2 bestanden op mijn bureaublad standen met identiek dezelfde naam.
* Het nieuw gemaakte bestand verwijderen
* en met het verwijderen van het nieuwe bestand is ook het corrupte bestand verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan