bestand omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob538

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
hallo, ik heb zojuist me website gemaakt met coffeecupwebdesigner uren lang bezig geweest maar hij is klaar nu wilde ik hem via ftp naar me eigen host brengen dit lukt echter niet omdat ik er later achter kwam dat ik via de webdesigner alleen maar bestanden kan opslaan als .vnu maar het moet .html zijn ik heb al van alles geprobeerd om het bestand om te zetten naar een html bestand maar dit lukt mij dus niet!
wie zou me kunnen helpen hiermee ik ben je alvast heeel dankbaar als je hier een oplossing voor heb

m.v.g rob

Ik ken het programma niet, maar zit er geen Publish optie in of export optie ?

jawel maar hij geeft elke keer een spelling fout aan terwijl ik alles goed invul en hij heeft het 1 x gedaan met een test website

Laatst bewerkt:
Kijk het .vnu bestand is vast het bestand wat dat programa voor zichzelf gebruikt voor de gehele opmaak en dergelijke.
Op je web space moet het .html document uitteraard komen, en als je programa wijgert het te exporteren als html door een spellingfout, dan of moet je de spellings controle maar uitzetten ( voor zover dat kan ) of eens in je programa voorkeuren kijken, er zal dan vast wel iets staan van ( don't export/publish with uncorrect spelling ) of iets dergelijks.
Waarschijnlijk is de spellingscontrole in het engels terwijl je misschien een nederlandse tekst wilt plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan