bestand openen in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bilal Almasoudi

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
hoi hoi,

ik heb een link <br><a href="OVERIGE DOCUMENTEN\222_AARDINGSOPDRACHT.DOT" TARGET="_blank">Aardingsopdracht </a> en die wil ik openen in word. als ik er nu op klik dan opent ie em in de frame. ik heb al geprobeert target=" blank" daan dat opent ie een nieuwe venster. ik wil word. kan dat?

groet,

Nee.

Neem nu iemand zoals mij, die geen hopen euro's overheeft voor wat je gratis even goed kan krijgen en open-office gebruikt....

Bovendien zal je link zonder 'target' bij mij (FireFox2) gewoon een standaard Download/Openen met - venstertje geven...

--Johan

Nee.

Neem nu iemand zoals mij, die geen hopen euro's overheeft voor wat je gratis even goed kan krijgen en open-office gebruikt....

Bovendien zal je link zonder 'target' bij mij (FireFox2) gewoon een standaard Download/Openen met - venstertje geven...

--Johan

het is de bedoeling dat de documenten op het intranet komen en niet op het internet. maar jou idee wou ik ook proberen dat je een scherm krijgt of je het bestand wilt openen of opslaan. maar dat krijg ik niet voor mekaar. op mijn privesite wel, maar op het intranet opent ie em in de frame en dat wil ik niet.

Het ligt aan je TARGET denk ik?
TARGET="_top"
De URI wordt niet geopend in het frame waarin het aangeklikt wordt, maar in het hele venster van de browser.
TARGET="_self"
De URI wordt altijd geladen in het frame waarin het aangeklikt is, ook als via het BASE element een andere vensternaam opgegeven is.
TARGET="_parent"
De URI wordt geopend in de "parent" van het huidige frameset. Dat is het frameset van waaruit het huidige frameset is geopend. Juister gezegd: het huidige frameset wordt vervangen door het in de URI genoemde bestand. Indien er geen voorgaand frameset is, werkt deze naam als _self.
TARGET="_blank"
De URI wordt altijd geopend in een nieuw venster van de browser.
probeer het eens zonder "target", mischien werkt dat beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan