bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

demeyer

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
bij een collega van mij heb ik het volgende probleem in Word :

als ik op de naam van een bestand klik in Mijn documenten gebeurt er ogenschijnlijk niets - maar als ik het venster Mijn documenten sluit staat het bestand wel daar geopend -dus in plaats van bovenop (of vóór ) het venster Mijn Documenten te openen, opent het zich eronder (of erachter)

demeyer

Hoi,
windowstoets + r
typ
control folders
vink aan
alle mappen in hetzelfde venster openen

Ik ben benieuwd of Mik Zjegger's suggestie helpt. Meld dat even terug.

Mij lijkt het meer te liggen aan (in de achtergrond draaiende) software die dit afdwingt. Denk hierbij aan programma's zoals PowerMenu, Actual Title Buttons, DeskPins etc. Vergelijk dus bij die collega welke software geïnstalleerd is die niet op jouw computer aanwezig is, en probeer daaruit te destilleren welke de 'boosdoener' is, mocht de suggestie van Mik niet helpen.

Tijs.

Beste Mik Zjegger en dnties,
bedankt voor de reacties
ik probeer het uit bij mijn collega en deel het resultaat mee

demeyer

ik heb de mapopties gecontroleerd - elke map in hetzelfde venster openen stond aangevinkt
daarna deed de fout zich niet meer voor, ook niet na de PC heropgestart te hebben
ik zal moeten afwachten of de fout opnieuw komt

demeyer

t.a.v. dnties :als het probleem zich nog eens voordoet zal ik de software van mijn collega in de gaten houden, maar dat is niet zoveel want onlangs heb ik daar win 7 geïnstalleerd

demeyer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan