bestand opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Berichten
529
Op een diskette een aantal bestanden in word. Echter één bestand open niet. De a-drive blijft steeds op dezelfde manier "ratelen" alsof de pc het bestand opent. Maar er gebeurt niets. Als ik wil afsluiten komt ook de melding progr reageert niet. Alle andere bestanden geen probleem. Dochter heeft veel werk in dat bestandje gestopt dus....................!?
Wie kan een tip geven. Via word openen enz ook al geprobeerd

gr Paul
 
kun je het bestand kopieeren naar harddisk
 
nee helaas dan gaat de a-drive ook ratelen. Alle andere bestanden kopieren lukt wel. Ik heb inmiddels via het help menu van word het een en ander opgezocht.B.v. reserve kopie van documenten openen. Maar alles staat er van vandaag in behalve dat ene bestandje.
Ook geprobeert via opties extra algemeen conversie bevestigen bij openen enz "tekst van beschadigde doc herstellen" maar lukt ook niet??

gr Paul
 
Word document

Het is wel een oficieel Word document??
Is het mischien gemaakt met een oudere of nieuwere versie Word, dit kan soms wel eens problemen geven.

Mischien zou je het bestand kunnen zenden hier of lukt dat ook niet?
Anders naar mijn email een copy van de hele flop.

Bij persoonlijke informatie zal ik beloven er niets mee te doen alleen maar kijken of ik kan zien wat er aan de hand is.

Anders eerst een screenshot maken van de verkenner met de a: schijf geopend.

grtjs jjw
 
Mijn dochter heeft het inmiddels opgegeven en is begonnen met opnieuw de opdrachten te maken. Ik denk overigens dat het verzenden ook niet lukt omdat het kopieren vanaf de diskette naar mijn harde schijf ook alleen lukt voor de andere bestanden die op de diskette staan. Ik zal het wel effe proberen.

gr paul
ik ga nu wel slapen hoor!
 
Geprobeerd te verzenden als bijlage in een bericht. Mislukt gaat weer ratelen dus ook geen optie.

Ik geef het maar op en hoop dat mijn dochter het morgenochtend nog op tijd kan afmaken.
In ieder geval bedankt voor hulp en reactie

Gr Paul
 
Niet meer goed gekomen! Op het werk, waar de diskette de eerste keer was gebruikt lukt het wel??
Uiteindelijk is alles toch nog redelijk goed gekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan