Bestand opent opeens nergens meer van USB.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romypoel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Hallo,

Ik heb al op internet gezocht maar kan nergens de informatie vinden die ik zoek.
Op mijn USB stick heb ik een belangrijk bestand staan van mijn schoolwerk.
Thuis had ik eraan verder gewerkt en toen ik het op school wilde openen kwam deze tekst in beeld:

Dit document kan niet door Word worden gelezen. Het is mogelijk beschadigd.
Probeer één of meer van de volgende mogelijkheden:
* Open het bestand met Openen en herstellen.
* Open het bestand met de conversiefunctie voor tekstherstel.

Ik heb al veel geprobeerd, maar niets werkt tot nu toe. En overal waar ik het probeer krijg ik deze tekst in beeld (school/thuis/vriendinnen).

Zou iemand mij kunnen helpen want het is een belangrijk document van school,
of kan hier niets meer aan gebeuren?

Ik hoor het erg graag van jullie.
Bedankt ,Romy

Doet hij het op je eigen PC wel? op school heb je namelijk altijd ***computers...

Klopt de extensie wel? Is het een doc (office 97-2003) of een docx/docm (office 2007)?
Excel gaf bij mij namelijk eenzelfde fout toen ik een office 2003 bestand opgeslagen had met de extensie van 2007. Extensie wijzigen was voor mij toen voldoende om het bestand weer te kunnen wijzigen.

Heb je de USB stick wel veilig verwijderd? Zo niet dan kan het zijn dat het bestand inderdaad beschadigd is. Heb je de twee opties die je krijgt en beschreven hebt in de eerste post al geprobeerd? En wat was dan het resultaat?

Heb je de USB stick wel veilig verwijderd? Zo niet dan kan het zijn dat het bestand inderdaad beschadigd is. Heb je de twee opties die je krijgt en beschreven hebt in de eerste post al geprobeerd? En wat was dan het resultaat?

Ja, dat heb ik inderdaad al geprobeerd. maar help ook niet, iemand op school die er meer verstand van heeft, had het ook nog geprobeerd. Hem lukte het ook niet. Ik laat het maar hierbij en maakt mij opdracht opnieuw.

Bedankt voor jullie hulp.

Opgelost

Zet de vraag nog even op opgelost als geen verdere hulp nodig hebt.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan