Goedendag.
ik wil graag voor het bijgevoegde bestand iets nieuws laten bouwen.
echter dient er met heel veel zaken rekening gehouden te worden.
Wie kan en wil mij hiermee helpen?
Het probleem in het kort is als volgt:
- d.m.v. op de start knop te drukken gaat hij heel veel regels uitvoeren (hier doet hij heel erg lang over), vervolgens komt het bestand met drie meldingen waarvoor op ok geklikt dient te worden. zodra deze 3 meldingen klaar zijn gaat het bestand weer heel erg lang draaien en zou hij met de melding moeten komen dat hij klaar is. echter komt hij vervolgens met een foutmelding en dat als ik dan op de foutoplossing druk dan kan hij 1 regel niet uitvoeren (zover als ik dat kan zien in ieder geval)
- vanwege het grote bestand en de opmerkingen van Edmoor want die heeft de de code bekeken en die is qua structuur dusdanig slecht geschreven dat het maar moeilijk te volgen is wat er allemaal gebeurt. Tevens worden er variabelen gebruikt die niet zijn gedeclareerd waardoor e.e.a. nog ondoorzichtiger wordt. Dat krijg je als een module in het VBA project niet dit als eerste regel heeft: Option Explicit Als dat wel wordt gebruikt kan je nooit ongedeclareerde variabelen hebben omdat de compiler er dan op controleert. zou ik het liefst willen dat het bestand opnieuw geschreven kan worden.
Echter kan ik het bestand niet uploaden dus heb ik het op een filehost gezet en kunnen jullie het via onderstaande link dowloaden.
http://www.filehosting.org/file/details/499799/Kopie van Randstad NIEUW v3.xlsm
alvast mijn hartelijke dank
groet Patrick
Laatst bewerkt: