bestand opslaan als.. werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

shana

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2003
Berichten
10
Bestand opslaan als en ook afbeelding opslaan als werkt opeens niet meer, het lijkt te werken, maar als ik er op klik, dan ga ik kijken en heeft hij niets opgeslagen. Ik gebruik het erg veel en opeens doet hij het niet meer. Windows geupdate, op andere plek opslaan geprobeerd, computer opnieuw opgestart etc, niets helpt. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen????? :eek:
 
:confused: Dit is de eerste keer dat ik van dit probleem hoor,dus een schot voor de boeg?harde schijf ruimte te weinig,euhhh............sla je wel op met de juiste afbeeldingsformaat(jpg,bmp etc):confused:
 
Bedankt voor je reactie. Ja er is nog genoeg ruimte, andere dingen kan ik gewoon opslaan. En hij doet het normaal automatisch (jpg van mk etc), maar ik heb ook al geprobeerd zelf een naam te geven en .jpg aan het einde , maar dat helpt ook niet. Ik vind het ook erg vreemd.
 
sorry dan kan ik niet verder helpen,maar er zal nog wel een geleerde onder ons een idee hebben,tot die tijd even geduld:thumb:
 
iets meer info ontdekt

Ik werk altijd met mozilla firefox. En nu heb ik hetzelfde geprobeerd (rechtermuisklik, afbeelding opslaan als bv.) in internet explorer en daar werkt het wel goed. Dus het ligt aan Firefox, dus ik zal dat maar eens opnieuw binnenhalen. Even uitzoeken hoe ik al mijn bladwijzers kan bewaren. Jullie horen van me of dit dan de oplossing is.
 
opgelost

Bedankt voor de tip.
Ik had inmiddels firefox opnieuw geinstalleerd, hielp niet. Maar bij firefox forum stond dit probleem genoemd, als je een nieuw profiel aanmaakt met
start
uitvoeren
firefox -p
ok
profielbeheerder, profiel aanmaken en dan firefox weer starten
Dit hielp ik kon weer opslaan
Dus nu nog proberen mijn bladwijzers e.d. daarheen te krijgen.
misschien via jouw programma hierboven genoemd, alleen als je dan het hele profiel backupt heb ik er weer niets aan want dan zit die fout er ook weer in. Maar ik ga het even proberen.
Allemaal bedankt. Het is dus opgelost.:thumb: :thumb:
 
joepie

Hallo Fozziebear,
gouden tip: je kon ook alleen je bladwijzers en passwords overzetten en dat is gelukt en hij doet het nog steeds, dus bedankt. Nu is alles weer opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan