Hallo, ik gebruik mijn usb voor school en thuis. Ik heb dus een besand dat heel belangerijk is voor mij. Ik heb hem ook op school gebruikt, maar toen ik thuis kwam was alles in het mapje verdwenen!
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb ze echt nodig, en het is erg veel werk om het opnieuw te doen. Ik heb al programma's geprobeerd die het terug kunnen halen. Niet dus. Ik heb alle bestanden van mijn prullenbak terug gezet en ik heb echt bijna overal gekeken
Weet iemand iets?!!
Alvast bedankt,
Lisa
EDIT
De reden dat ik het 2 keer plaats is omdat het een word bestand is op windows vista.
Ik vond dit net met een programm;
Opmerking: This file is overwritten with "G:\Muntjak 7 oktober\Presentatie\Muntjac.ppt"
Hoe kan ik dit veranderen?
Is dit nog mogelijk?!
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb ze echt nodig, en het is erg veel werk om het opnieuw te doen. Ik heb al programma's geprobeerd die het terug kunnen halen. Niet dus. Ik heb alle bestanden van mijn prullenbak terug gezet en ik heb echt bijna overal gekeken
Weet iemand iets?!!
Alvast bedankt,
Lisa
EDIT
De reden dat ik het 2 keer plaats is omdat het een word bestand is op windows vista.
Ik vond dit net met een programm;
Opmerking: This file is overwritten with "G:\Muntjak 7 oktober\Presentatie\Muntjac.ppt"
Hoe kan ik dit veranderen?
Is dit nog mogelijk?!