bestand terug halen uit register

• Onderwerp starter Onderwerp starter joy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joy

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2001
heb foto bestand weggegooid ,maar staat nog wel in register...Kan ik dat fotobestand terug krijgen??

greetz

Joy

In de registry worden geen bestanden opgeslagen, alleen instellingen.

Maar met een beetje geluk staat het bestand nog op je harde schijf. Maar hoe langer je wacht, hoe groter de kans is dat je het per ongeluk overschrijft.

Probeer het eens met dit programma:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm

-edit: net te laat ;)

Zolang na het verwijderen v.e. bestand niets meer op de HD werd geschreven, dan is er verder niets aan de hand. Alleen de verwijzing van dat verwijderde bestand in de FAT is niet meer intact gebleven, door gebruik te maken v.e. tool is dat nog te herstellen.

Dennis.

Geplaatst door DENNIS90
Zolang na het verwijderen v.e. bestand niets meer op de HD werd geschreven, dan is er verder niets aan de hand. Dennis.

Oohh? Bij elke start van je pc worden logboeken weggeschreven.
Bij normaal gebruik en afsluiten ook.
ALs het bestand niet meer in de prullebak zit, is het zaak zo snel mogelijk te recoveren.
Echter het installeren van deze software is niet aan te raden op de betreffende schijf. Er mag immers niets geschreven worden.

Een 2e pc waar de software draait is wel zo handig.
Plaats je harddisk als 2e schijf in een andere pc, en recover je data van daaruit.

Hoop gedoe voor 1 bestand.
Aan joy de keuze of het dat waard is.

Geplaatst door Paul-RT
Oohh? Bij elke start van je pc worden logboeken weggeschreven.
Bij normaal gebruik en afsluiten ook.
(Ik lees je bericht net maar, ik was namelijk bij een ander topic)

Dat is een een afgebakend deel dat Windows gereserveerd heeft, Windows weet hoe de HD voor eigen gebruik moet worden ingedeeld. Zo ook met het gebruik van het interne geheugen bijvoorbeeld.

Dennis.

@ Dennis:

Ok, maar dan nog kun je de software niet installeren die nodig is voor de recovery.
Dat zou namelijk je data toch overschrijven.

Geplaatst door Paul-RT
@ Dennis:

Ok, maar dan nog kun je de software niet installeren die nodig is voor de recovery.
Dat zou namelijk je data toch overschrijven.
@Paul-RT, daar heb je volkomen gelijk in. Dat was trouwens ook niet mijn advies. Dat kan wel via de floppy-drive gebeuren. Of dat programma moet al in het systeem zitten.

Ik gebruikte destijds pc-tools, ja een tijd terug.

Dennis.

hoi

Ja das wel een hoop gedoe ja :8-0:

Maar bedankt voor de reactie,s was eigenlijk een heel belangrijke foto:confused:
Doordat er van alles mis was met de pc en niet meer kon branden ben ik hem kwijt geraakt :confused: .

Maar thnx greetz joy

Goede leer voor de volgende keer:
Maak een paar keer per jaar een backup op cd-rom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan