Hallo
Ik heb een trojaanspaard in m'n computer win32/Rustock.NKU
Maar daar gaat het nu even niet om.
Het zit zo, na het opstarten van m'n ouwe pctje kreeg ik ineens een virusmelding van nod.
Na mooi hij ging ze mooi verwijderen/ tegenhouden.
Maar er ging ook iets niet goed, weet niet wat?, pc starte opnieuw op.
Na het opstarten werkte Xp weer maar de virusmelding bleef, maar ik kon evengoed computeren.
Dus hier en daar wat opgezocht en een tooltje gedownload die het probleem ging oplossen.
Tooltje geinstaleerd en inderdaad die vond nogal wat dus verwijderen allemaal.
Ik kreeg iedere keer een kaartje om een vervangend bestand van de windows xp installatie cd te halen.
Dit ging om beep.sys
Dit bleef maar doorgaan totdat ik in een onoplettend moment gewoon heb weg geklikt.
Stom deed ook teveel dingen te gelijk.
Dus opdat moment is beep.sys niet meer opnieuw van de windows cd terug geschreven.
Maar wel verwijderd van m'n pc
Nu start windows niet meer op.
Bij het laden van windows gaat het fout en de pc start weer opnieuw op.
Veilige modus idem dito
MIjn vraag is nu dus, kan ik op één of andere manier(in dos?) dat beep.sys terug zetten in de windows/system32/drivers map volgens mij is het probleem dan opgelost.
Trojaanspaard zal d'r nogwel zijn maatr ik kan dan in ieder geval nog even wat saven voor de format.
Ik heb een trojaanspaard in m'n computer win32/Rustock.NKU
Maar daar gaat het nu even niet om.
Het zit zo, na het opstarten van m'n ouwe pctje kreeg ik ineens een virusmelding van nod.
Na mooi hij ging ze mooi verwijderen/ tegenhouden.
Maar er ging ook iets niet goed, weet niet wat?, pc starte opnieuw op.
Na het opstarten werkte Xp weer maar de virusmelding bleef, maar ik kon evengoed computeren.
Dus hier en daar wat opgezocht en een tooltje gedownload die het probleem ging oplossen.
Tooltje geinstaleerd en inderdaad die vond nogal wat dus verwijderen allemaal.
Ik kreeg iedere keer een kaartje om een vervangend bestand van de windows xp installatie cd te halen.
Dit ging om beep.sys
Dit bleef maar doorgaan totdat ik in een onoplettend moment gewoon heb weg geklikt.

Stom deed ook teveel dingen te gelijk.
Dus opdat moment is beep.sys niet meer opnieuw van de windows cd terug geschreven.
Maar wel verwijderd van m'n pc
Nu start windows niet meer op.
Bij het laden van windows gaat het fout en de pc start weer opnieuw op.
Veilige modus idem dito
MIjn vraag is nu dus, kan ik op één of andere manier(in dos?) dat beep.sys terug zetten in de windows/system32/drivers map volgens mij is het probleem dan opgelost.
Trojaanspaard zal d'r nogwel zijn maatr ik kan dan in ieder geval nog even wat saven voor de format.