Bestand terugkrijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendenoot

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2005
Hallo, ik weet niet of deze vraag hier goed zit, maar ja.
Ik ben met DreamWeaver een website aan het bouwen en als ik een bestand open klik ik altijd in het remote venster op het bestand zodat deze gedownload wordt. Nu heb ik gisteren op een andere computer aan die website gewerkt, maar dan via het controlpanel van de host. Er is blijkbaar iets fout gegaan, want ik downloadde vanmorgen het bestand waaraan ik gewerkt had en in het bestand stond de inhoud wat eigenlijk in een ander bestand hoort te staan. Nu ben ik dat bestand dus kwijt, want het lokale bestand is overschreven door DreamWeaver. Weet iemand hoe ik dat bestand terug kan krijgen? Of moet ik hem helemaal opnieuw maken?

[Edit] Sorry, maar ik zit in deze sectie helemaal verkeerd heb ik gezien. Moderator, als je wilt kun je dit bericht verplaatsen.

Laatst bewerkt:
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:

- Restoration
- PC Inspector
- Systeemherstel

Maar niets heeft geholpen. Zijn er nog meer opties of is het bestand nu echt weg?

Gaat het gaat om Obelisk? Bijlage is de homepage op 30 maart 11:36.

Het is natuurlijk niet de echte php maar misschien heb er iets aan. :)

Vr.Gr. Egel.

P.s
PHP:
var afbeeldingen = new Array();
function laad() {
 for (var i = 0; i < laad.arguments.length; i ++) {
  afbeeldingen[i] = new Image();
  afbeeldingen[i].src = laad.arguments[i];
  };
 };

Bijlagen

Ja daar gaat het inderdaad om, maar ik denk niet dat ik er iets aan heb. Het ging namelijk om het bestand dat in elke pagina geïmporteerd werd met include(). In dat bestand stonden alleen PHP-codes en geen HTML, echo's of prints. Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan