• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bestand thuis gemaakt; niet te gebruiken op werk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

fenanda

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Ik heb thuis in excel 2007 een bestand gemaakt. Vervolgens wil ik dat opslaan op mijn werk in excel 2007 en krijg ik elke keer de foutmelding dat er een fout is opgetreden en dat het programma moet worden afgesloten.

Nu zit er wel 2-3 dagen werk in dit bestand, dus ik ben behoorlijk wanhopig en mijn vraag is dan ook is hier iets aan te doen! Ik heb meerdere bestanden thuis gemaakt waain dit probleem niet speelt.

Probeer het bestand thuis eens als word 2003 op te slaan en dan nog eens openen op het werk,
succes

Dat heb ik gedaan en nog steeds kan ik er niets mee op het werk.

Heb je al geprobeerd om het Excel bestand te exporteren als CSV bestand, en dan te importeren in Excel op je werk? Je bent dan wel eventueel je formules kwijt, maar die kun je eventueel nog wel in een Wordbestandje zetten en opnieuw plakken.

Het is een bestand met een 9 tabbladen met ontzettend veel formules in alle tabbladen en onderlinge verwijzigingen. Is het wel werkbaar om alle formules te verliezen, want daar gaat het juist om?

Heb je al geprobeerd om een nieuw bestand te maken, en alles daarheen te kopieëren? En zo ja, met welk resultaat? En eventueel ook al met elke pagina in een eigen bestand?

Office

Hoi Fernanda,

Heb dit ook meegemaakt, en het probleem zit hem waarschijnlijk in het volgende feit dat jij thuis de office versie voor thuisgebruik hebt en op je werk draait de Pro versie. Dat kan het verschil maken.

Kan ook nog zo zijn als jij bij een groot bedrijf werkt met een eigen afdeling Ict, dat die bepaalde functionaliteiten van Excel verwijderd hebben.

Ik heb toen op locatie de formules er weer in gezet.

Groet,
Han

Heb alle tabbladen apart in een ander bestand gekopieerd en gemerkt dat het steeds bij het kopieren van 1 tabblad fout ging. Dit tabblad heb ik opnieuw gemaakt. Dus mijn probleem is opgelost.

Bedankt voor het meedenken en de suggesties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan