Bestand titels niet meer leesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

biancaaxx

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2012
Hallo,

Op kantoor werk ik met windows 8. We hebben een NAS schijf waar heel wat bestanden op staan, bijvoorbeeld afleverbonnen voor klanten. Hier gebruiken wij de titels je je een bestand kunt geven, hier vullen we de klantnaam in, zodat, als we in de map kijken, niet eerst alle bestandjes hoeven te openen om te kunnen zien voor wie het is.

Opeens geeft ie bij mij geen namen meer weer, maar bij mijn collega wel. Ik vul nog altijd de titels in, ik krijg ze alleen niet meer te zien. Heb niets kunnen vinden bij de weergave eigenschappen oid, dus hoop dat hier iemand me kan helpen!

Alvast bedankt!

Kun je een screenshotje plaatsen met de werkende en de niet-werkende situatie?

Heb je in je verkenner wel een kolommetje Titel genaamd?
rqHHCjP.png

Groeten Marcel

Dank voor je bericht, en de titelkolom heb ik. Is niet weggeweest, alleen van de een op de andere dag pakt ie de gegevens niet meer. Hieronder een printscreen
Naamloos.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je ook nog een screenshotje sturen van de PC waar het wel op werkt?

Groeten Marcel

Er zit geen verschil bij de instellingen, alleen de titels worden wel weergegeven... Naamloos.png

In je laatste screenshot heb je het path doorgekrast en in je 1e screenshot niet.
Zit er een verschil in het path?

JvkYZZI.png

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Nee in principe niet. Eerder stuurde ik van correspondentie, dit is die van de facturen. Maar ze zijn beiden hetzelfde opgebouwd.

En als je de eigenschappen van een bestand opvraagt, zie je wel de titel staan?
Ik zie trouwens dat het bij de ene Excel documenten zijn en bij de andere Word.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Nee ook niet. Maar als ik het bestand open in bijv excel, klik op 'bestand' dan staat ie er wel.

Das vreemd, je zou toch bij de bestandseigenschappen in het tabblad Details de titel moten zien staan, zo niet dan is het logisch dat je hem niet ziet in je verkenner.

Kwam DIT nog tegen, ik weet niet of dat bij jouw van toepassing is?

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan