Bestand toevoegen aan firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

petertjee

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2010
Ik heb een spel gedownload, maar als ik het spel start krijg ik een foutmelding. Ik denk
dat dat komt omdat ik een bestandje genaamd X-trap niet toegevoegd heb aan mijn
firewall uitzonderingen. Dat heb ik geprobeerd, maar omdat het een .xt bestand is kan ik
het niet toevoegen. Weet iemand hoe ik dit bestand toch kan toevoegen aan de lijst? Ik gebruik windows 7.

Welke firewall gebruik je en welke foutmelding krijg je?

Je hebt een spel gedownload.
Legaal? Geen updates?
Downloaden via torrents, nzb's etc. kan namelijk corrupte bestanden opleveren.

Is het spel geschikt voor je besturingssysteem?

Mijn bestuings systeem kan het makkelijk aan, ik zit boven de gemiddelde vereisten. Ik gebruik gewoon de standaard windows firewall en microsoft security essentials
als virus scan, maar voor zover ik weet kan ik daar geen bestanden toevoegen aan een uitzonderings lijst. Het is een legaal spel, heb het gewoon regelrecht van de
officiële site gedownload, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Het schijnt dat meer mensen problemen hebben met het bestand, doordat het geweerd word door hun
firewalls / virus scans. Dit is de foutmelding die ik krijg: http://tinypic.com/r/28u5kbk/7

Ik kan niet updaten doordat mijn firewall X-trap blokeert. Het probleem is dat ik X-trap niet aan de lijst kan toevoegen, omdat het een .xt bestand is
en je kan alleen .exe, .com en .icd bestanden toevoegen aan je lijst van uitzonderingen. Ik heb het probleem al opgezocht op het internet, maar ik
kan nergens vinden hoe ik een .xt bestand toe kan voegen aan de lijst. Veel mensen met hetzelfde probleem hebben namelijk "Xtrap.xt" toegevoegd
en meestal is het probleem daarna opgelost, dus vandaar dat ik denk dat het aan mijn firewall ligt.

Dan wordt het m.i. ook niet geblokkeerd.
Als je denkt van wel, schakel de firewall dan even uit en probeer het.
Uiteraard weer aanzetten.

En anders een andere Firewall installeren.

Zou de Firewall niet uit doen, maar even als administrator uitvoeren. Wilt ook wel eens helpen.

Een andere firewall zal ik niet doen moet je weer al je applicaties toevoegen

Laatst bewerkt:
Heb het al geprobeerd met andere compabiliteit + administrator, maar dat helpt niet.
Ga nu een andere firewall proberen, hopelijk werkt dat wel. Het overzetten van m'n applicaties is niet zo veel werk volgens mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan