Bestand toevoegen - Document samenvoegen zonder layout te veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lustrias

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Berichten
71
Beste mensen,

Ik moet tegen volgende week een eindwerk af hebben, ik moet nog verschillende verslagen toevoegen aan mijn eindwerk. Als ik een verslag kopieër en dan paste in mijn eindwerk verandert de layout van mijn verslag naar dat van mijn eindwerk hoe kan ik dit voorkomen ?
Kan ik mijn verslagen kopieren en pasten zonder dat hun layout verandert?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik neem aan dat je word gebruikt, als je knipt en plakt staat er een plakopties icoontje bij als het goed is. Als je op het icoontje hebt geklikt moet je op keep source formatting of in het nederlands Opmaak van bron behouden drukken.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik neem aan dat je word gebruikt, als je knipt en plakt staat er een plakopties icoontje bij als het goed is. Als je op het icoontje hebt geklikt moet je op keep source formatting of in het nederlands Opmaak van bron behouden drukken.

Beste,

Ik heb engelse versie, niet dat het veel uitmaakt maar ik zie het nergens staan. Ik selecteer druk op rechter muisknop en ik zie: cut copy paste staan ... Ik heb de 2007 versue trouwens.
 
net nadat je hebt geplakt moet er een icoon verschijnen die er zo uit ziet:
Paste%20Icon.jpg

Heb trouwens ook word 2007 engelse versie;)
 
Het is me gelukt, hij verandert de layout nog een beetje maar het is al vele beter voor de spaties en enters staan nu op een verkeerde plek denk ik ...
 
Okee mooi.
Bij mij houd hij alles hetzelfde als ik op keep source formatting druk inclusief de spaties en enters.
 
Ja bij mij is het zeer ingewikkeld, verschillende layouts enzo, ik geraak er soms zelf niet goed aan uit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan