Bestand uitvoeren bij terugkomst uit hibernation

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pony
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pony

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Kinders,

Kan iemand mij vertellen hoe ik met Windows XP automatisch een bestand kan openen of uitvoeren als de PC uit hibernation komt. Dus net als bij het inschakelen van de computer door een taak in te stellen of door het wijzigen van de autoexec.bat-file. Ik heb overal gezocht maar het schijnt vrij lastig te zijn met XP.

Alvast bedankt.

Kusjes,

Pony

Het werkt bij mij wel onder vista. Lijkt mij dus ook dat XP het wel aan moet kunnen.
Er opent zich een schermpje waarbij je ON RESUME moet invullen. Dan zoek je de path op vanwaar je iets wilt laden en het moet lukken. Wat is er precies niet gelukt dan zodat ik en een ander dat niet hoeven te proberen onder xp?

Het werkt bij mij wel onder vista. Lijkt mij dus ook dat XP het wel aan moet kunnen.
Er opent zich een schermpje waarbij je ON RESUME moet invullen. Dan zoek je de path op vanwaar je iets wilt laden en het moet lukken. Wat is er precies niet gelukt dan zodat ik en een ander dat niet hoeven te proberen onder xp?

Ik heb geen id waarom het niet werkt. Bij terugkomst uit hibernate wordt het opgegeven bestand niet uitgevoerd. Het bestand is gewoon een batch-file met een simpele instructie erin. Dit bestand werkt normaal wel gewoon. Ik heb het schermpje als volgt ingevuld met bijbehorende configuratie. Zie plaatje.

Bijlagen

• Hibernate trigger.jpg
    Hibernate trigger.jpg
    38,7 KB · Weergaven: 37
Heb jehet ook al met een andere bestand geprobeerd?

Ja maar dat werkte ook niet. Dit bestand werkt overigens wel bij gewoon opstarten. Ik roep hem in dat geval aan in de autoexec.bat-file en dat gaat prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan