bestand van cd op m'n pc zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gappy

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2005
Hallo mensen:) ,

Als ik een bestand van een cd-rom op m'n pc wil zetten krijg ik de mededeling te zien; "Het station of de netwerkverbinding waarnaar de snelkoppeling Snelkoppeling Naar Gappy's Doc.Ink verwijst is niet beschikbaar. Controleer of de schijf is geplaatst of de netwerkverbinding beschikbaar is en probeer opnieuw."

Ik heb m'n bestanden van een andere pc op een schijfje gebrand, wil de bestanden van dat schijfje nu op m'n huidige pc zetten maar dat lukt dus niet....

Wie kan me helpen?.............gr. Gappy

Als ik jouw vraag zo eens 2x doorlees, rijst bij mij nog een andere vraag:

de ontvangende pc zegt dat ......."waarnaar de snelkoppeling verwijst"....... "is niet beschikbaar." Dat vat ik niet helemaal.......?
Als je bestanden op een schijfje zet dan heb je het toch over .doc .xls .avi .jpg .zip .rar .bmp .dbd en noem maar op.......
Wat heb je precies gedaan waardoor er snelkoppelingen ontstaan zijn ?

Laatst bewerkt:
Ik kon op die andere pc de bestanden lezen......op deze niet!..........

Ik had m'n bestanden samengevoegd in een map die ik " Gappy's doc" heb genoemd........op de desktop van die andere pc had ik een snelkoppeling gezet en heb toen die snelkoppeling op cd gebrand.

gr. Gappy
:confused:

Geplaatst door Gappy
op de desktop van die andere pc had ik een snelkoppeling gezet en heb toen die snelkoppeling op cd gebrand.
Logisch dat je ze op de andere pc niet kan lezen. De snelkoppeling hoort alleen bij de pc waarop je de cd wel kunt lezen. Eigenlijk heb je dus geen bestanden gebrand.

:o ...Weer wat geleerd......Als ik het goed begrijp was er niets aan de hand geweest als ik die snelkoppeling eerst open had gemaakt en de bestanden onder een andere naam had gebrand?...:confused: ........Het was ook m'n eerste ervaring met branden.........Toch bedankt:thumb:

gr. Gappy

Ik zou gewoon niet via de snelkoppeling werken, maar meteen via het bestand. Zo weet je zeker dat je het bestand te pakken hebt.:)

idd. "branden", kies binnen het brandprogramma voor het maken van een datacd en klaar is kees.
Brand je met XP dan is het gewoon een kwestie van e desbetreffende bestanden branden, maar zeer zeker niet met snelkoppelingen werken.

Als er een snelkoppeling op je bureaublad staat, wil dat meestal zeggen dat een installatieprogramma dat daar gezet heeft. Kopieer je dan enkel het programma, dan vergeet je de registersleutels en eventueel bestandjes in system32.

Is het met een installatieprogramma geinstalleerd?
Ja? Dan zal je het installatieprogramma op je cd moeten branden.

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan