Opgelost Bestand vanuit Documenten verschijnt zomaar op Android Smartphone

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

jafrako

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Besturingssysteem
Win 365
Office versie
Office 365
Ik heb in Google Earth tientallen gele pinnen geplaatst op locaties waar ik ooit ben geweest.
Die worden opgeslagen in de map Documenten\Outlook-bestanden\myplaces.kml
Aanschaf nieuwe laptop en inhoud van m'n oude door leverancier laten overzetten naar de nieuwe. Leek me snel en handig. Maar daarna Myplaces foetsie. Jammer maar geen verhaal te halen.
Nu; een klein jaar later open ik Google Earth op m'n smartphone en de bekende wereldbol verschijnt en ...... bezaait met mijn gele pinnen op al mijn bekende locaties. Volgende dag geprobeerd Myplaces op de phone te vinden en veilig te stellen op m'n laptop maar geen pin of bestand te vinden en de wereldbol was weer woest en ledig.
Was ik éénmalig blij dat die Google Maffia mijn hele hebben en houden overneemt maar dat lijkt nu meer op treiteren.
Recuva op m'n laptop losgelaten. De smartphone via USB aan de laptop ook helemaal gescreened evenals de backup van laptop op NAS incl. de vuilnisbak.
Voor de zekerheid Onedrive waar ik nooit om heb gevraagd maar waar Microsoft tegenwoordig ongevraagd al mijn bestanden opslaat en ook Google Drive waar Google hetzelfde doet.
Iemand nog ideeën.

Domme vergissing gemaakt. Myplaces.kml bewaarde ik altijd in de vermelde map maar de standaardlocatie is anders. Sorry.

Ik begrijp niet goed waar je heen wilt. Moeten we een mening geven over jouw verhaal? De feiten willen de meeste mensen toch niet horen. Blijkbaar werk jij met apps en apparaten die in verbinding met elkaar staan en gesynchroniseerd worden en ben jij het overzicht kwijt. Maar ik dacht dat je OneDrive kun uitschakelen en verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan