Bestand verkleinen met WinRar

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Goeden Avond

Volgende week ga ik op vakantie naar Duitsland en een kennis vroeg of ik Fifa 13 mee kon nemen en ik zei waarom niet.
Wanneer ik Fifa 13 had gedownload was het maar ongeveer 9,5 GB na dat ik hem hebt uitgepakt is hij nu 18,5 GB.
Ik wil hem op mijn USB zetten en mee nemen maar helaas heb ik niet genoeg plaats op mij USB er is nog maar 16 GB over.
Weet iemand hoe ik die 18 GB ongeveer terug kan verkleinen?Met WinRar zodat hij weer ongeveer 9 of 10 GB word.

Bedankt :)

ik weet hoe je moet inpakken maar ik weet niet hoe ik die kan verkleinen.Of word die dan automatisch verkleind?

Tweede afbeelding in de link. Boven het geselecteerde veld staat "Compression method", hiermee geef je de mate van compressie aan.

Hij wordt automatisch verkleind tijdens het inpakken van WinRar, wanneer je hem weer uitpakt wordt ie weer naar de originele staat terug gezet,

Heb ik gedaan het heeft ongeveer half uur geduurd en het is in stukjes verdeelt maar hij is nog steeds 19 Gigabyte

Laatst bewerkt:
Nu snap ik waarom die bestanden samen 19 GB waren dat kwam omdat ik de zelfde bestanden 2 keer had uitgepakt dus daarom was het 19 GB normaal is het 9 GB en als je die 2 keer uitpakt word dat ongeveer 19 GB.
Dus die bestanden waren niet verkleint.

Deze topic gaat op opgelost bedankt iedereen voor de hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan