bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter mwr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
beste mensen,
gister kwam onze zoon met een laptop aangezet had ie gekregen,dat is mooi,zet hem aan is er geen besturingssysteem aanwezig,(wel zo veilig)wil ik xp installeren gaat allemaal goed tot ik op een bepaald moment de melding krijg:kan het bestand i386\1_intl.nls niet in het geheugen laden,verder foutcode 7,is nu de hdd stuk ,of zijn hier meerdere oorzaken het geval wie kan mij hier mee helpen.

bvd mwrv,

Mogelijk de installatie cd-rom niet goed meer. Ook kan het de speler zelf zijn.

dvd?

hallo crash nou ik heb die zelfde cd 2 dagen terug nog gebruikt en toen was er niets aan de hand,wat mij wel opviel is dat in het begin de installatie niet wilde en toen zomaar begon,kwam iedere keer een stukje verder met de installatie tot i386,heb ik ook nog een os van vista en w7 geprobeerd maar daar reageerde hij helemaal niet op.
zou als de dvd stuk is het ook met een externe speler kunnen proberen of is dat wat een dom idee.

mwrv,

Indien de laptop vanaf een externe cd/dvd kan opstarten moet het vanaf daar ook kunnen. Je zal echter in het Bios moeten kijken of het "booten" vanaf USB device / removable device ingesteld kan worden.

doen

zal dit eens uitvogelen,weet niet of ik er vandaag nog aan toe kom,maar ik reageer wel weer.
maar zou de speler in dit geval wel kaduuk wezen,want dan kan ik me eventueel op een andere orieenteren,op mp of zo.

mwrv,

nog niet

halo mensen,sorry ik ben hier nog niet aan toe gekomen,heb het een beetje druk,zal proberen het weekend hier tijd aan te besteden,en dan reageer ik sowieso.

bvd mwrv,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan