Bestandan Onzichbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lecson

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Hallo

Ik had mijn bestanden zojuist met folder lock beveiligt.
En na een tijdje komen mijn bestanden niet meer zichtbaar, ik heb het progje opnieuw geinstalleert maar nee, help niet!

De map zelf is wel 19gb. maar als ik die open zie ik geen bestanden.

Wie kan mij van dit probleem helpen?

Probeer eens bij mijn documenten of ergens anders, maakt niet uit wat voor map:

Beeld -> mapopties -> beeld -> de optie aanzetten ''verborgen bestanden weer geven''

(zit hier wel op een windows 98 PC, kan ietsje anders zijn bij XP /vista, maar het is wel in die richting.)

ja maar dat gaat nu niet meer omdat de proeftijd verlopen is

....tja... :rolleyes:

Van de site: We accept VISA, Master Card, EuroCard, American Express, Discover, Novus, Diners Club, Carte Blanche, JCB, Switch and Solo.

Er is mogelijk wel een andere manier om e.a. terug te halen zonder het pakket te kopen, maar in je zoektocht daarna kom je vermoedelijk op sites waar je van alles en nog wat kan oplopen m.b.t. virussen en dergelijke. Zelf zou ik er nooit aan beginnen en je er mee helpen gaat zo wie zo in tegen de forum regels.

Dus of betalen, of afscheid nemen van deze gegevens....

Laatst bewerkt:
....tja... :rolleyes:

Van de site: We accept VISA, Master Card, EuroCard, American Express, Discover, Novus, Diners Club, Carte Blanche, JCB, Switch and Solo.

Er is mogelijk wel een andere manier om e.a. terug te halen zonder het pakket te kopen, maar in je zoektocht daarna kom je vermoedelijk op sites waar je van alles en nog wat kan oplopen m.b.t. virussen en dergelijke. Zelf zou ik er nooit aan beginnen en je er mee helpen gaat zo wie zo in tegen de forum regels.

Dus of betalen, of afscheid nemen van deze gegevens....

en waar moet dit opslaan??

en ik ga niet iets kopen waar in ontevrede over ben!!

Dat dat niet helemaal is wat je in gedachten had toen je het programma ging gebruiken snap ik. Maar met je probleem kan ik je helaas niet verder helpen.

Oke maar, mischien heb jij meer ervaringen enweet je meer dan mij en zla het een makkie zijn en heb je die screen shot en bijbehorende site al gezien en gelezen??

Kijk dit eens:
http://www.thinkdigit.com/forum/showthread.php?t=42135

Ik bedrijg die uitleg niet 100%

Kan iemand het mij goed uitleggen??

Ik ben zo ver gekomen:
Screenshot:

Omdat ik de afbeelding op de site niet kan openen is het me niet helemaal duidelijk, maar doe dit eens;

Start > Run (of Uitvoeren) > cmd {druk op enter}
D:
attrib -s -h -r * {Druk op Enter}

-s om files niet als systeem files maar als gewone files weer te geven. -h om verborgen bestanden zichtbaar te maken en -r is om 'alleen lezen' te verwijderen.

Alle drie eigenschappen die je aan een bestand kunt geven, maar ook kunt misbruiken om bestanden te verbergen.

Verder zijn er schijnbaar bepaalde ascii codes gebruikt die er voor zorgen dat je bestanden in de folder niet zo maar kunt openen.
De map hernoemen zou dit moeten oplossen.Dit laatste kan natuurlijk pas als als het 'alleen lezen' attribuut door je attrib commando veranderd is.

Laatst bewerkt:
Tja, goeie leer voor de volgende keer, eerst unlocken voor de trial afloopt.

Gebruik eens een Knoppix DVD en kijk of je daarme de bestanden kunt lezen en kopieëren of verplaatsen.

Omdat ik de afbeelding op de site niet kan openen is het me niet helemaal duidelijk, maar doe dit eens;

Start > Run (of Uitvoeren) > cmd {druk op enter}
D:
attrib -s -h -r * {Druk op Enter}

-s om files niet als systeem files maar als gewone files weer te geven. -h om verborgen bestanden zichtbaar te maken en -r is om 'alleen lezen' te verwijderen.

Alle drie eigenschappen die je aan een bestand kunt geven, maar ook kunt misbruiken om bestanden te verbergen.

Verder zijn er schijnbaar bepaalde ascii codes gebruikt die er voor zorgen dat je bestanden in de folder niet zo maar kunt openen.
De map hernoemen zou dit moeten oplossen.Dit laatste kan natuurlijk pas als als het 'alleen lezen' attribuut door je attrib commando veranderd is.

Hier de foto's:
Ze zijn gwn op volgorde

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Laatst bewerkt:
In dos;

rename [Alt]+0179 [Alt]+177 [Alt]+0192 [Alt]+176 [Alt]+0202 [Alt]+0179 Lecson

Ik heb de ascii codes die in jou geval gebruikt zijn er bij gezocht. Met de opdracht rename zou de de map een andere naam moeten kunnen geven.
Laat de Alt-toets telkens even los na het intypen van het nummer. Let op soms met een 0, soms zonder 0.
De naam van de map zou nu lecson moeten zijn en je zou weer bij de inhoud moeten kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan