Bestandanaam beveiligen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Roma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Roma

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2013
Beste mensen,

Weet iemand een code om een bestandnaam te beveiligen. (geen tabbladen)
Werkmap beveiligen werkt niet
Ron

Ik weet wel dat je in office bij het opslaan onder de knop extra een ww kan invoeren voor zowel openen als bewerken. Weet niet of je dat bedoeld?

Beste jackall,
Helaas dat bedoel ik niet. Bestandsnaam beveiligen misschien door een naam in een cel te zetten? Ik weet het niet ben het nergens tegengekomen.

Je kunt hem in een zip stoppen en met ww beveiligen..... of bedoel je dat niet..

Het lijkt me zinloos. Wat beoog je ermee ?
Als je het bestand als Addin laadt krijgt de gebruiker automatisch een kopie.
Je kunt ook ervoor zorgen dat gebruikers altijd slechts met een kopie van het bestand kunnen werken.

Beste SNB en Andre,
Wat ik ermee wil bereiken dat de gebruiker(s) niet kunnen rommelen met het bestand. Ik heb de knop opslaan als al geblokkeerd en beveiligd tegen kopiëren. Ik weet dat je zo de codes kan kraken maar de gebruiker(s) zijn echt gebruiker(s). Ik probeer ze het alleen maar moeilijker te maken.

En wat vind je van mijn kopie-suggestie ??

Kun je niet met een Access database werken.. op de achtergrond zijn de tabellen net als excel.. dus je kunt ze zo exporteren.
Een database is veel beter te beveiligen en je laat ze via een invul formulier werken, dus ze komen nooit bij de ruwe data....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan