Bestanden behouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaViDa

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Hallo ik heb windows er net opnieuw opgezet, voorheen had ik 2 schijfen, 1 waar mijn windows op stond en 1 waar mijn bestanden op stonden. Nu dat ik windows opnieuw heb geinstalleerd vind hij mijn harde schijf met bestanden niet meer. Ik wil niet dat alles gewist wordt want ik heb het hard nodig. Hoe schakel ik hem in om te zorgen dat hij niets wist? En bij systeem beheer - computer beheer vindt hij hem niet.

Help: Partition magic vindt hem als dynamic disk, dus hoe maak ik het goed zonder bestanden te wissen?

Bvd

Laatst bewerkt:
Heb je Service Pack 2 er ook al op gezet, voordat je met ander programma's in de weer gaat zou ik dat eerst even proberen, dat wil soms nog wel eens werken.

Heb je Service Pack 2 er ook al op gezet, voordat je met ander programma's in de weer gaat zou ik dat eerst even proberen, dat wil soms nog wel eens werken.

Ik heb het al maar toch bedankt. Ik heb met paradon partition manager alles naar mijn andere schijf overgezet. Daarna heb ik een nieuwe partitie op die andere schijf gemaakt.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan