Creator1
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 feb 2011
Aangezien ik nogal wat (voor mij) belangrijke bestanden bezit, zou ik een systeem willen instellen waardoor mijn bestanden constant synchroniseren met andere opslagmedia. Een zelfde techniek gebruiken ik ook bij een Synology DiskStation die automatisch iedere wijziging in een bestand of map doorschrijft naar een back-upschijf. De software die dit regelt zit ingebouwd in DSM (DiskStation Manager, besturingssysteem van de DiskStation). Ik ben nu dus op zoek naar een zelfde soort programma, maar dan voor op Windows. Het is wel van belang dat je de mogelijkheid hebt om te kiezen wat wél en wat níet gesynchroniseerd mag worden. Zo heb ik er bijvoorbeeld geen behoefte aan dat alle temp bestanden direct gekopieerd worden, maar alleen bestanden die mij interesseren.
Het systeem waar ik naar op zoek ben is trouwens ook vergelijkbaar met dat van Dropbox, waar je bestanden in een map stopt en die bestanden worden automatisch naar een server gestuurd, alleen bij mij is er geen sprake van een server maar eerder een externe harde schijf of USB-stick (of NAS, indien mogelijk)
Kan iemand mij - bij voorkeur gratis - software aanraden waar dit mee kan?
Het systeem waar ik naar op zoek ben is trouwens ook vergelijkbaar met dat van Dropbox, waar je bestanden in een map stopt en die bestanden worden automatisch naar een server gestuurd, alleen bij mij is er geen sprake van een server maar eerder een externe harde schijf of USB-stick (of NAS, indien mogelijk)
Kan iemand mij - bij voorkeur gratis - software aanraden waar dit mee kan?
Laatst bewerkt: