bestanden delen!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Kous

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2002
Ik kan wel bestanden delen met mijn tweede pc maar , 4,5gb groot bestand(film dvd) geeft problemen!!!!!

Het netwerk zegt na een 30 min. ophalen , netwerk is verbroken / geweest , kan het bestand niet ophalen!!!!

Wie kan mijn zeggen waarom hij bij muziek file`s wel een uur kan ophalen en bij een dvd bestand na een half uur zegt.....(zie hier boven)

Heb ik iets niet goed staan of zo....:confused:

groeten De Kous

Ik neem aan dat je genoeg ruimte op de harde schijf hebt van je 2e computer...

Wat voor besturingssysteem staat er op je tweede computer? Is dit namelijk windows 95/98/me dan zal het niet lukken, aangezien deze besturingssystemen met het bestandssysteem FAT32 werken. Dit betekent in de praktijk dat geen enkel bestand groter dan 2 GB kan zijn. Heb je windows2000 of windows XP dan moet je kijken of de betreffende harde schijf de bestandsindeling NTFS heeft. Dan zou het geen probleem moeten zijn...

Mijn computer -> rechtermuisknop op de hardeschijf (bijvoorbeeld c: ) eigenschappen -> kijken bij bestandssysteem.

alle pc`s hebben xp ....waar kan ik de bestandsindeling vinden en hoe zet ik die dan om?

ik genoeg gb op bijde pc`s over.....:confused:

groeten DeKous

ja sorry staat in jou bericht ...niet gelezen maar nu wel:(

ff gekeken maar de pc`s staan allemaal op ntfs....

wat nu?
:confused:

de error die hij geeft is" De opgegeven netwerknaam is niet langer bereikbaar"

Wie kan me helpen?????:(

He jongens ik heb nog steeds problemen met het delen van mijn bestanden?????

Hellllllpppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:confused:

Misschien dat de windows XP firewall iets probeert te blokkeren? Ik weet het anders ook niet zo snel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan