bestanden externe harde schijf terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met TestDisk boeken we dus niet meteen vooruitgang, daar kunnen we moeilijk blij van worden ... :(

Ik zou enerzijds nu aan de slag gaan met EaseUS (zie bericht #16) + anderzijds zou ik het verhaal kort samenvatten (voorzien van de afbeeldingen uit berichten #8, #17 en #20) en hier (bij de makers van TestDisk zelf) eens polsen of hun programma nog wat kan betekenen voor jouw probleem.

Het lijkt er sterk op dat de schijf defect is en niet te herstellen is. Ik heb ook wel eens een schijf moeten weggooien (Samsung 1Tb) en nu heb ik er weer één. Kan totaal niets herstellen. Dit blijft toch nog steeds een optie.

Ik heb er laatst 4 terug gestuurd naar Samsung.... waren net uit de garantie.. maar aankaarten via FB doet wonderen...
Voorlopig geen meer "S-schijven" voor mij.......

CONFIRMATION OF REGISTRATION

Please cite a data recovery utility available from cgsecurity:
This question is a means of preventing automated form submissions by spambots

wat moet ik daar in godsnaam invullen bij het registeren bij het registreren op dat forum van testdisk

testdisk of photorec denk ik.
Ze gaan ervan uit dat een robot dat niet kan... en jij wel....

Google vertaling:
Gelieve een data recovery tool (een product) te noemen die beschikbaar zijn/staan op cgsecurity:
Deze vraag is een middel om inzendingen van geautomatiseerde spambots te voorkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan