Bestanden gelockt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenniepennie

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Hallo!

Ik heb een probleem met files op mijn externe harde schijf. Ik kan mijn files niet openen, noch kopiëren. VLC kan mijn bestanden niet lezen, ook Windows media player niet. In bijlage de eigenschappen van die specifieke map. Dit is maar een voorbeeld, maar nog veel andere mappen zijn ook zo gelockt.
Ik heb Lockhunter al eens geprobeerd, maar het geeft niets speciaals aan. (Windows 7 Ultimate)

Kan iemand mij helpen?

copy.jpgEigenaar.jpgVLC.jpgLockhunter.jpg

Ik zou vermoeden dat je anti-virus hiermee te maken heeft. Zet die eens uit of voeg L:\Movies (en onderliggende mappen) toe aan de uitsluitingslijst van je anti-virus.

Tijs.

'Er is geen blokkerend proces gevonden', zegt Unlocker

Ik heb de externe harde schijf ingestoken in een andere laptop en het probleem blijft hetzelfde..

Weer zo jammer dat er maar op 1 tip wordt gereageerd. Dus niet op de volgende gegeven tip:
Ik zou vermoeden dat je anti-virus hiermee te maken heeft. Zet die eens uit of voeg L:\Movies (en onderliggende mappen) toe aan de uitsluitingslijst van je anti-virus.[...]

Dus dat eerst maar eens uitproberen (evt. ook op die andere laptop, mogelijk heeft de schijf daar wel een andere schijfletter dan L:, dus houdt daar rekening mee).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan