Bestanden hernoemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smilodon

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
Aloha aandachtige medemensen ,

Ik heb een vraag ..

Mischien is t antwoord wel heel simpel , maar kom er niet uit ..

Ik kan files geen andere extensie geven , terwijl dat toch zou moeten kunnen , bv van dmg naar iso , op me ouwe pc lukte dat gewoon , nu zet ie alleen maar .iso bij de bestandsnaam zelf :s er veranderd dus niks , alleen de naam ..
Ik heb XP Home , Pentium 4
Ik las ook ergens dat je rechts kan klikken op "details" , en je dan info kan toevoegen/wissen , als ik rechts op details klik , gebeurd er helemaal niks , bij geen enkel bestand ..

Iemand mischien een / de oplossing ¿?

Alvast hartelijk dank :thumb:

Laatst bewerkt:
Start, instellingen, configscherm, mapopties, "extensief verbergen voor bekende bestandstypen" uitvinken, ok.

Opgelost :thumb:

(optie kende Windows 98 ook al, alleen nu staat deze standaard aan)

Hey tof bedankt , dat wist ik dus niet

Als ik een beetje helder had nagedacht was ik er zelf
wel achter gekomen :p

Rest me nog een vraagje over dat rechts klikken op details , om bv nummers die je van cd op je pc hebt gezet , informatie te geven , titel , duur , jaar etc .. ( Ik bedoel dus niet "eigenschappen" en daar dan informatie neerzetten )

Alvast bedankt weer :o

Nou als ik muziek heb gedownload , staat er vaak informatie bij , die je niet kan veranderen .. Zoals het jaar of de artiest , je kan dan alleen de bestandsnaam veranderen ..
Mijn vraag is hoe je die andere informatie kan veranderen , ik heb een paar keer gelezen toen ik via google zocht , dat je dan ( in windows XP ) links , waar het blauw is , rechts op details moest klikken , maar dan gebeurd er bij mij dus niks ..
Ook als ik zelf muziek op me pc zet , kan ik alleen maar de titel enzo geven , de rest niet .. ( ja via eigenschappen , samenvatting , maar dat bedoel ik dus niet , dat is alleen voor jezelf , maar niet zichtbaar bij de file )

Laatst bewerkt:
Owh :D

Rechtsklik op bestand, eigenschappen, tabblad samenvatting, knop geavanceerd, dan één keer klikken op het item wat je wilt wijzigen.

attachment.php

Bijlagen

• details.jpg
    details.jpg
    68,9 KB · Weergaven: 112
Bedankt voor je snelle reactie .. alleen doet ie dat ook niet :s

als ik 1 keer klik gebeurd er niks , kan niks veranderen , zowel bij muziek die ik heb gedownload , als bij muziek die ik er zelf heb opgezet

echt vaag dit

Geplaatst door XP_PC
Zet je de vraag even opgelost?

Hoe doe ik dit ?

Ik dacht , ik verwijder t topic , alleen heb met me uitgeslapen hoofd in plaats daarvan m'n vorige berciht verwijderd waar ik je bedankte :8-0:

Nogmaals bedankt dus :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan