Bestanden herstellen zonder Par2

Status
Niet open voor verdere reacties.

VulcanRaven

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
33
Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem. Ik heb heel lang geleden een flinke collectie HD wallpapers gedownload via nieuwsgroepen. Ik heb hier heel lang niet naar omgekeken maar kwam ze een paar dagen geleden toevallig tegen. Nu wilde ik deze uitpakken en je raad natuurlijk al wat er gebeurde... 2 bestanden zijn corrupt.

Nu heb ik al geprobeerd om het uit te pakken via "behoud beschadigde bestanden" maar dat helpt niet. Hiermee kan ik alleen 5 mapjes met wallpapers uitpakken.

Het gaat om 500 bestanden van ong. 14 mb. Hierin zitten ongeveer 100 mapjes met fotos. Flink wat dus. En aangezien er maar 2 bestanden van de 500 beschadigd zijn moet het toch mogelijk zijn de rest er uit te halen?

Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken? Is hier software voor of een bepaalde manier om de goede bestanden eruit te halen. Want het kan toch niet zo zijn dat 95/100 mappen beschadigd zijn omdat 2/500 rar bestandjes corrupt zijn.

De post staat trouwens al een lange tijd niet meer op usenet dus opnieuw downloaden zit er helaas niet in. Er zitten ook geen par2 bestanden bij helaas.

Alvast bedankt voor de hulp! :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan