Bestanden in gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

RichieH

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
Hoi,
Mijn opa heeft Windows Vista.
Zodra hij op zijn C schrijf files wil delete, die voor Windows Vista Update zijn gemaakt voor 'SQL', krijg hij de melding dat hij geen rechten heeft om dit te doen.
Op internet heb ik ook al gekeken maar daar staat alleen als het in gebruik is etc. Kan het dus niet vinden. Zou dit komen omdat het in gebruik is? Of door iets anders?
Zo zien de mappen er ongeveer uit:

c:/bac75hu8jrj66fm

Sommige zijn zo:

c:/fnu8745jjirg

Hulp graag :)

en als opa zich aanmeld heeft hij dan wel alle administrator rechten ?

Nee, wij hebben allebij geen administrator rechten terwijl ze wel allebij een administrator account zijn (ingestelt)...
Ik denk dat Windows zelf het op een of andere manier in gebruik heeft of blokkeert?
Zou dat kunnen?

De installatie van SQL Server heeft inderdaad de vreemde bijwerking dat er vreemde folders worden aangemaakt, maar niet worden verwijderd.

Als ik even mag anticiperen en veronderstellen dat je opa wél beheerder is van je computer, dan kan het zijn dat een proces de bestanden bezig houdt. Omdat het een installatiemap is, zou dit wel eens kunnen wijzen op een mislukt installatieproces van SQL Server (maar dat kan ik van hieruit niet zien).

Dit is een gratis programma waarmee je kan kijken welk proces je map bezet houdt, en het kan dat proces tevens ook meteen uitschakelen voor jou.

Hoi, me opa is het nu aan het proberen, weer nog niet of het werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan