bestanden iphone naar Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

marbo2

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Als ik mijn iPhone op laptop aansluit om foto's/films over te zetten naar Windows 10 lukt dit niet.
Ik krijg melding of ik computer vertrouw of niet, uiteraard mee ingestemd.
Zie dan mappen op IPhone, kan een gedeelte kopiëren en dan geeft hij aan dat een aangesloten apparaat niet werkt.

Wat gaat hier niet goed?

Bijlagen

• Aantekening 2020-01-01 140641.png
    Aantekening 2020-01-01 140641.png
    266,9 KB · Weergaven: 58
kan een gedeelte kopiëren en dan geeft hij aan dat een aangesloten apparaat niet werkt.
Wat gaat hier niet goed?
Probeer het volgende: zet de Automatisch slot van de iPhone op Nooit, zodat de verbinding tussen pc en iPhone blijft.

Moet toch ook zonder icloud kunnen?
Ja het kan!
Maar gemakkelijker is iCloud downloaden. Geen aansluiting met kabels.
iCloud-foto's
Met iCloud-foto's kunt u uw foto's en video's openen op uw iPhone, iPad, iPod touch, Mac, Apple TV, op iCloud.com en zelfs op uw pc. Uw nieuwste opnamen worden automatisch toegevoegd aan iCloud-foto's en wijzigingen in de ordening of andere bewerkingen worden steeds op al uw apparaten doorgevoerd.

Ik heb pas http://www.3u.com/ voor van alles gebruikt, je kunt er ook photos mee managen.
Hij heeft geen Itunes nodig maar vraagt wel de drivers ervan te installeren.

Een voorbeeld (eea weggeknipt). Rechtsonder in het plaatje zie je een printscreentje van wat je krijgt aan armoede software als je Icloud op je Windows PC zet.
test.JPG

Laatst bewerkt:
Hoe ga je ermee om met mensen die liever tegenwerken dan meewerken?
Wat als het blijft duren?
Wat als je niets kan veranderen?
Dit zijn mijn vragen die ik stel op dit forum.

Het is niet altijd evident van iemand die overschakelt van Windows naar iOSX of beiden gebruikt.
Daarom wil ik altijd de gemakkelijkste (BEST MOGELIJKE MANNIER) aan de TS ser voorleggen.
Mocht zijn dat er andere oplossingen zijn voor hetzelfde doel, die ik geprobeerd heb, of vind, dat teveel omwegen aan te pas komen, dan zal ik zeker het hier niet plaatsen.

Ik ben van overtuigd, dat iedereen die hier het meent zijn kennis bijdraagt en opeens een bulldozer op de route tegenkomt. Dat dit niet prettig is.
Met Vriendelijke groet,
APLeman

Moet toch ook zonder icloud kunnen?
Dat wil je nog steeds zo?
Heb je deze optie nog bekeken?
Zoja, ben je nu wel af van de problemen mbt tot de toegang tot de Iphone? Wat dat is wat ik via een omweg wilde bereiken.
Kan best zijn dat je nu ook van de foutmelding af bent... en dat je weer terug kunt naar je oude vertrouwde methode, die van het eerste plaatje maar zonder de foutmelding.
Ik ben benieuw naar jouw voortgang.

Aantekening 2020-01-01 140641.png

Ik vond het altijd makkelijker om bedraad de foto's eraf te halen. Blijf de foutmelding ontvangen, dus toch maar via Icloud gedaan

Fijn dat het toch gelukt is, links of rechtsom is onbelangrijk, als het maar werkt. Voor de rest heeft iedereen zijn/haar persoonlijke voorkeuren en dat mag in een democratisch land.
Dat moeten we ons niet laten ontnemen dat recht op zulke voorkeuren, door niemand.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan