bestanden kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisdennis12

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 aug 2010
ik had eerst op mijn pc vista home premium staan maar nu (een half jaar geleden) heb ik er windows 7 ultimate op geinstalleerd maar er stonden nog foto's op de harde schijf, is er een programma om de foto's terug te halen? ik heb mijn harde schijf een half uur geleden in mijn alienware aurora gedaan om te proberen de foto's weer terug te halen maar ik weet niet welk programma ik daar voor moet gebruiken (het programma moet het liefst gratis zijn).
de pc waar de harde schijf uit komt: http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=223298&systemid=3957
waar de harde schijf nu tijdelijk in zit: http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=223298&systemid=4175

6mnd geleden? Das lekker snel. Je begrijpt natuurlijk dat de foto's die zijn overschreven met nieuwe bestanden compleet verdwenen zijn? Dus als je met je huidige OS de schijf een keer gevuld hebt is alles tot aan die rand compleet overschreven en niet terug te halen. Gratis recovery programma's zijn er wel maar diegene die ik getest heb zijn allemaal zeer beperkt kwa functie helaas het programma wat mij één keer uit de brand geholpen heeft is 'getdataback Pro'. Nu ik eraan denk zat er bij mijn Sandisk CF kaartje een gratis recovery tooltje of die er functioneel is weet ik niet maar wil hem best naar je toe sturen(mail maar)!

Recuva zoals Bertus al voorstelde is de beste optie. Maar ik vermoed dat je schijf dan geformateert is en dan is alles 'weg'

gr,
Maxim

Laatst bewerkt door een moderator:
een Half jaar maakt voor de recovery tools niet zoveel uit, maar dat je op de zelfde schijf een ander besturingsysteem hebt geinstaleerd wel!, nu zijn de bestanden over de fotos geschreven. Ik geef je ook weinig kans, maar je kan met een recovery tooltje. Op hirensBOOTCD staan er een boel.(zoek maar bij google, lukt het niet wil ik hem wel ff zoeken voor je) Dan moet je een HARD RECOVERY doen, dan zoekt hij heel diep. duurt wel eventjes, je kan bovenstaand programma gebruiken, van de andere reacties. GETBACKDATA is ook wel een goeie, je moet even kijken welke het best werkt op hirens boot cd,

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan