bestanden lopen vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter TimW
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TimW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2006
Word 2003

Beste allemaal,

Ik heb eigenlijk het zelfde probleem, openen en bladeren, copieeren van en naar de server gaat perfect. Op het moment we een word document openen gaat dat ook gewoon snel, maar als we die op de server opslaan dan gaat het echt heel erg traag.... lijkt net ofdat word vastgelopen is en na een minuut is het document eindelijk opgeslagen.

Ik heb even op de link gekeken maar kan geen patch of onderwerp vinden die hier over gaat...

M.v.g.

Tim

De problemen en de oplossing waar Gezina en ik aan refereerden trad alleen op bij geïnstalleerde HP-software zoals drivers voor printers of scanners etc. Ik geloof niet dat deze problemen zich nu nog voordoen. Volgens mij is het conflict tussen HP-software en die windows-update inmiddels structureel opgelost. In jou geval moeten we dus wellicht in een andere richting zoeken. Ik heb helaas geen oplossing, maar hoop dat anderen je kunnen helpen.

Edit: De vraag had m.i. beter in een nieu draadje gesteld kunnen worden. Deze draad is al oud en stond op opgelost. Moderator??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan