Bestanden met vershillende extensies Koppelen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

jafari0uSs

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2005
Beste mensen,

Ik had laatst een programma waarmee je als het goed is 2 bestanden met verschillende extensies ( bijv, .exe & .jpg ) aan elkaar kon koppelen.

dus als het ware dat wanneer ik een .jpeg bestand download, een .exe bestand of .bat bestand ook meedownload zonder enige wetenschap.

Volgens mij was het Filebinder maar ik betwijfel het.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.

Dank u.

Klinkt niet erg fris.

dus als het ware dat wanneer ik een .jpeg bestand download, een .exe bestand of .bat bestand ook meedownload zonder enige wetenschap.

Met 'ik' bedoel je neem ik aan 'anderen' die zo'n bestandje downloaden...

U hoeft niks aan te nemen, u lees zoals het er staat.
U kunt er antwoord op geven als u er een antwoord op weet, maar wilt u graag dan ''niet fris klinkende opmerkingen'' weglaten
Als u aan iemand vraagt hoe je een bestand moet sturen, wilt het niet betekenen dat degene '' niet fris'' moet gaan denken.

Alle kennis die je vergaart, heeft alleen voordelen.

Met vriendelijke groet

Helpmij is een forum, geen orakel.

Ik zou wel eens willen weten waarvoor je een programma nodig hebt dat een .exe aan een .jpeg plakt en mee gedownload wordt (door jou of iemand anders) zonder dat dit te merken is.

Ik mijn ogen is en blijft dat niet erg fris.

Met elk zip programma kan je een .jpeg en een .exe samen in één bestand zetten en met sommige zelfs als een zelf uitpakkend .exe programma, maar dat is schijnbaar niet waar je naar op zoek bent.

Nee, wat ik zocht heb ik gevonden, ik wou graag vertellen wat het is en wat men ermee kan doen.
Maar dat zal deze forum te goed voor zijn.

Als je iets niet weet hoef je niet vragen te stellen terwijl ik om antwoorden vraag.
Je kan na de oplossing altijd vragen.

hè een doctor weet ook niet alles,..toch.. ?

mvg.

Laatst bewerkt:
Ja dat klopt, u hebt een search query opgegeven waarvan de results leiden tot beschadigingen en illegale praktijken.

Je kan met 75 % van alle .exe bestanden leuke dingen doen of nare dingen mee doen.
Weet je hoe je voor allebei de doeleinden kan gebruiken, dan ben je een stuk verder met je computer-wetenschap.

Wat je weet hoef je niet altijd te gebruiken, iedereen weet hoe je iemand een lichamelijk letsel kan aanbrengen, maar of je het toepast...

Wilt iemand nog weten hoe ik mijn vraag opgelost heb...of kan dan niet omdat het meer gebruikt word voor de '' nare dingen ''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan