Bestanden mijn documenten onvindbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is om mijn vraag te stellen, maar anders mogen jullie hem verplaatsen.

Ik heb een week of 2 geleden een BSOD gehad. PC helemaal opgeschoond, boosdoener McAfee er uit, CCleaner gebruikt. Sindsdien zit ik met het volgende probleem: Als ik een bestand wil openen vanuit een programma, en dit bestand staat in de map Mijn Documenten of zijn submappen, is het onvindbaar. Dit geldt bijvoorbeeld als ik een mail attachment wil toevoegen, maar ook als ik muziek via iTunes wil toevoegen. Als ik dan bijvoorbeeld de map Mijn Muziek open, staat er: geen bestanden gevonden. Deze staan er wel in als je de map gewoon via Verkenner opent.

Wat is hier aan de hand en hoe los ik het op? Ik doe liever geen systeemherstel naar voor de periode dat het mis ging zoals jullie begrijpen.

PS: Ik kom er nu ook achter dat Office niet meer naar behoren werkt. Als ik deze opstart komt het beginscherm voor een seconde in beeld en sluit hij zichzelf af.

Laatst bewerkt:
Systeemherstel is nu toch wel het beste, want als ik zo kijk is je hele Windows overhoop gegooid! Kan je nog vertellen wat er op de BSOD stond? Probeer anders het %Drive%\Windows\MEMORY.DMP (Zo is het in Windows 8 en volgens mij ook in Windows 7 (anders is het %Drive%\Windows\Minidump\Naam.dmp)) te openen met bluescreenview en post de stop code! Dan kan ik misschien verder kijken!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan