Bestanden na conversie niet meer te openen in office

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Tot 2000 werkte wij met een windows pc met o.a. wordstar en lotus 123. Daarna werd alles geconverteerd naar windows office programma's en dat ging goed. Vervolgens kwam er een die moest en zou met mac werken en alle files werden weer geconverteerd van windows naar mac. In 2005 werd er beslist dat alles weer terug moest naar windows en alle tekst en excel files werden weer geconverteerd naar windows. Het resultaat van al dit gedoe is dat veel files gewoon leesbaar en bruikbaar zijn in word, maar er zijn ook (belangrijke) documenten waar de tekst veranderd is in alleen maar xxxx en. Ook sommige (eveneens belangrijke) excel files kunnen niet meer geopend worden omdat de bestandsindeling niet door excel word herkend.
Ik zelf heb hier totaal geen verstand van maar als iemand hier raad op weet zou dat erg fijn zijn. Om die bestanden weer leesbaar te krijgen mag ook best wat kosten.
mvrgr. Kanyarat.

Ik snap dat je hier niks aan hebt, maar het is natuurlijk vragen om problemen als doet wat je beschrijft.

Dat ben ik helemaal met je eens Zaagmans. Zelf doe ik veel fout en zonder dit forum ben ik nergens, maar ditmaal was ik mijn handen in onschuld:D Dat dit niet goed kon gaan begreep zelfs ik. Het was mijn "baas" die altijd wat anders moet. Wel zitten we nu met een aantal belangrijke files die niet meer te lezen of te openen zijn:o Dus als iemand een manier weet om die files weer leesbaar te maken, Heeeeel graag!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan