Bestanden niet bereikbaar op HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verzamelaar

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2008
Berichten
6
Hallo forum.
Ik heb Windows Homeserver draaien, en dat werkt prima.
Na een crash WHS opnieuw geinstalleerd en kreeg het volgende probleem:
Mijn probleem is dat ik bij de vorige installatie van WHS en toen een vervelende fout heb gemaakt en wel deze: Ik wilde een HD erbij hangen dus aangesloten en de boel opgestart. In eerste instantie zag WHS de schijf niet, ik heb hem toen aangemeld in het configuratiesysteem bij schijfbeheer.
Dit was niet zo bijdehand merkte ik later, ik kon niet meer bij mijn bestanden op de betreffende HD, deze is niet geformatteerd alles staat er nog op, maar ik kan er niet bij.

Daarbij krijg ik dan de foutmelding: error 0x80070780.
Wie kan mij helpen min bestanden tocht te benaderen, ik zou je er zeer dankbaar voor zijn, want je begrijpt natuurlijk geen Backup gemaakt, in de geest van dit komt nog wel.

Alvast mijn dank, Kees
 
Wat laat Schijfbeheer nu zien? Graag een schermafdruk (volledig scherm).

In mijn 'handtekening' kun je zien hoe je zo'n schermafdruk kunt maken. Hopelijk is die dan niet groter dan 100kb, anders moet je die schermafdruk uploaden naar diensten als Rapidshare etc. en dan hier een link ernaar posten.

Tijs.
 
Hoi Tijs, bedankt voor je reactie.
Ik zal het proberen, maar ik hoet nog het volgende erbij vermelden, ik ben uiteraard ook op zoek gegaan via Google e.d. daar kwam ik ergens een soortgelijke vraag tegen, en daar werd geadviseerd om de schijf in een andere pc te hangen en daarvandaan de bestanden te bereiken.
Dit heb ik gedaan, maar verder kom ik niet.
Moet ik de schijf weer terugzetten in WHS?

Grz, Kees
 
Wat leverde het hangen van de schijf in die andere computer op? Kon je daar wel de partitie benaderen?

Tijs.
 
Ik kan alle bestanden zien, maar kan ze niet openen, dat geeft de PC aan.
Alles staat er op, met eigenschappen enz. maar als ik ze probeer te openen, bijvoorbeeld de foto's krijg ik een bericht: kan geen voorbeeld maken.
 
Ik heb inmiddels een schrmafdruk gemaakt van schijfbeheer op de pc waar nu de schijf in zit.
 

Bijlagen

  • Schijfbeheer2a.jpg
    Schijfbeheer2a.jpg
    97,4 KB · Weergaven: 88
Kopieren vanaf die harde schijf lukt ook niet op die 2de computer??

Indien niet, geef ons dan eens een schermafdruk van Schijfbeheer als je de schijf weer in de Home-server gehangen hebt.

Tijs.
 
Bedankt voor alle moeite, maar komt het uit als ik dit de komende week doe?
Ik zie het wel.
Groeten, Kees
 
Geen probleem, we zien je schermafdruk met interesse tegemoet ergens de komende week.

Tijs.
 
Nog geen tijd gehad..

Even een reactie op mijn vraag, ik heb nog geen tijd gehad om verdere stappen te ondernemen.

ik kom hier uiteraard op terug.
Bedankt nogmaals en groetejn, Kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan